MissStiles Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Noen som har sett den? Ligger den på youtube eller andre steder? Dette sto i VG idag: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=548458
Møffi Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Syns det var teit at de hadde bilde av han og dama på forsiden, da røper man jo litt av spenningsmomentet, selv om det sikkert skjer noe rundt "fireriet" (leste den ikke jeg da...)
Gjest Aloha Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Ja hvis du ikke leste teksten får du nok noen overraskelser uansett ja. Angrer litt på at jeg leste, for nå er det ikke noe poeng å følge med, kanskje like greit, hehe.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #4 Skrevet 6. mars 2009 Jada sesongen ligger på youtube.... Bare søk på personen som har lagt ut sesongen DeJayFanatic
MissStiles Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2009 (endret) Da har jeg sett 1 og 2 episode av denne sesongen. Jeg blir aldri lei av dette. Det er alltid så mye drama i ungkaren. Endret 16. mars 2009 av MissStiles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå