Gå til innhold

Skal du til Peru? Eller kjenner du noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har bodd et par år i Peru, er (en slags) gudmor for en guttunge i Puno. Puno er en i hovedsak indiansk småby som ligger klin inntil innsjøen Titicaca. Ble kjent med gutten og familien hans da han var halvannet år gammel, besøkte dem siste gang da han var fem. Har etterpå hatt regelmessig kontakt med dem, men nå er det en stund siden sist. Guttungen er nå ni-ti år. Har skrevet brev, men får ikke svar. Mistenker at de kan ha flyttet... Vet dessuten at for noen år tilbake skilte foreldrene lag, moren flyttet. Mottok et brev fra eldstejenta som da var 13 år, som bekymret meg. Ville blant annet at jeg skulle hente mitt gudbarn til Norge, da de ikke hadde råd til å la ham gå på skolen.

Dette koker ned til:

Dersom noen skal, eller kjenner noen som har planer om å reise til Peru snart eller senere, ville jeg blitt kjempeglad om noen påtok seg detektivoppdraget å spore opp guttungen! Har to adresser å forholde meg til. Puno er en liten by (knapt "by"), og jeg er ganske sikker på at de fermdeles bor der, selv om de altså kan ha flyttet fra huset de bodde i.

Dette blir sannsynligvis å rope i skogen uten å få svar, men er et forsøk verdt. Gi meg et hint! :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...