Gjest fusk Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Hva er det med mannfolk og pene bimboer?? Jeg har en del pene venninner som egentlig er ute etter å få pult så mange som mulig. Har få og ustabile forhold. Som f.eks hun ene venninna mi. Hun er kjempepen i ansiktet men litt stor og lubben. Hun har akkurat gjort det slutt med en voldelig mann. Men greier ikke helt å gi slipp på han. Hun er veldig intresert i pikk og sex osv. Hun har ligget med 30 ganger fler enn jeg.Vi ble begge kjent med den samme mannen nesten samtidig. Han ble jo helt gæren etter henne. Og vi har en kamerat som virker som verdens snilleste gutt. Høflig og grei, men det eneste han higer etter er henne. Hva er det som er så spesielt bortsett fra at hun er pen som tiltrekker guttene? er det erobringen? er det jakten på det estetisk vakre? hva får en mann gjennom å ha sex med en fantastisk pen jente? Jeg skjønner det bare ikke. Jeg har da vært borti pene mannfolk men så fort jeg merker de er noen drittsekker skygger jeg banen og syns rett og slett ikke de er pene lenger. Hun sier selv at hun ikke er fornøyd hvis hun ikke finner en mann med STOR pikk og at det ikke spiller noen rolle hvordan mannen er så lenge pikken er gedigen.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Hva er det med folk som på død og liv skal mase om ting som i grunn ikke angår de? Du høres ut som en sur og misunnelig megge, for å være helt ærlig.
Gjest fusk Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Ikke sur og misunnelig. Bare nysjerrig egentlig Og hva gjør man på ett forum hvis man ikke gidder å lese om de som på død og liv intresserer seg for ting de ikke har no med?
Gjest Wind Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Du er sikker på at du ikke mente å si "Hva er det med kvinnfolk?". Det er mer det jeg tenker når jeg leser posten din. :klø:
LitaPia Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Hva er det med mannfolk og pene bimboer?? Jeg har en del pene venninner som egentlig er ute etter å få pult så mange som mulig. Har få og ustabile forhold. Som f.eks hun ene venninna mi. Hun er kjempepen i ansiktet men litt stor og lubben. Hun har akkurat gjort det slutt med en voldelig mann. Men greier ikke helt å gi slipp på han. Hun er veldig intresert i pikk og sex osv. Hun har ligget med 30 ganger fler enn jeg.Vi ble begge kjent med den samme mannen nesten samtidig. Han ble jo helt gæren etter henne. Og vi har en kamerat som virker som verdens snilleste gutt. Høflig og grei, men det eneste han higer etter er henne. Hva er det som er så spesielt bortsett fra at hun er pen som tiltrekker guttene? er det erobringen? er det jakten på det estetisk vakre? hva får en mann gjennom å ha sex med en fantastisk pen jente? Jeg skjønner det bare ikke. Jeg har da vært borti pene mannfolk men så fort jeg merker de er noen drittsekker skygger jeg banen og syns rett og slett ikke de er pene lenger. Hun sier selv at hun ikke er fornøyd hvis hun ikke finner en mann med STOR pikk og at det ikke spiller noen rolle hvordan mannen er så lenge pikken er gedigen. Du høres ikke ut til å sette så stor pris på disse "veninnene" dine.... Mener du at hun ikke er et godt menneske bare pga at hun er pen? Uff.. er glad du ikke er venninna mi. Som svar på spørsmålet ditt, menn er veldig visuelle av seg, og de (som oss) liker å se på noe pent. At en eventuell sexpartner er tiltrekkende er jo viktig for både menn og kvinner. Tror heller du skal gå litt i deg selv og tenke om kanskje din negative holdning mot menn gjør noe med hvordan dem oppfatter deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå