Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Del Skrevet 4. mars 2009 Tittelen sier alt- kjenner du noen som har en fengselsdom som ikke har søkt om visum og har fått reise inn i USA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. mars 2009 #2 Del Skrevet 4. mars 2009 Tittelen sier alt- kjenner du noen som har en fengselsdom som ikke har søkt om visum og har fått reise inn i USA? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haris Pilton Skrevet 4. mars 2009 #3 Del Skrevet 4. mars 2009 En bekjent av meg var tatt for det ene og det andre av narko og jeg vet ikke hva, han klarte å lure seg inn i landet, men jeg har aldri spurt hvordan. Han satt bare et par dager før avreise og lurte på hvordan i all verden han skulle få det til, og 2 dager senere reiste han - og jobbet der borte. Men jeg mistenker hardt at det var noe mystifistisk. Jeg for min del kom meg inn i landet selv om jeg hadde oppholdt meg der ulovlig året før, uten spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 4. mars 2009 #4 Del Skrevet 4. mars 2009 Hvis man er uærlig og fyller ut at man ikke har noen dommer på seg på det skjemaet man må fylle inn for å få turistvisum kan det vel hende man ikke blir ferska. Men jeg ville ikke satsa på det, de grensevaktene i USA er ikke til å spøke med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 7. mars 2009 #5 Del Skrevet 7. mars 2009 Jeg har aldri hørt om noen som har kommet seg inn i landet uten visum, men så en som mest sannsynlig ikke kom inn i landet pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå