netti77 Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Gravid i uke 24 men har tørre brystvorter liksom..(nipplene) Noen som vet hvorfor opplevd det samme? Noen jeg skal gjøre med det?
Aftensol Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har også fått det... Smører bare hver dag med body butter fra bodyshop Aner ikke hvorfor man får det forresten
MeLi Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 Anbefaler PureLan fra apoteket. PureLan . Kan brukes til mye den. Akkurat nå bruker jeg den på leppene, tørre albuer og tørre hæler. Veldig bra på små sår også.
Bing Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 PureLan . Kan brukes til mye den. Akkurat nå bruker jeg den på leppene, tørre albuer og tørre hæler. Veldig bra på små sår også. Får prøve den jeg også. Jeg har også veldig tørre brystvorter, må være noe hormonbetinget...
Gjest Kirsebaer Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 (endret) fgf Endret 28. april 2009 av Kirsebaer
Gjest Aloha Skrevet 5. mars 2009 #7 Skrevet 5. mars 2009 Har akkurat det samme her, smører brystvortene og den mørke huden rundt minst to ganger pr døgn. De er sinnssykt tørre uansett men det hjelper en stund etter jeg har smurt. Håper det er bedre når jeg skal begynne å amme..
Gjest ¤bella¤ Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Jeg har også tørre brystvorter, og nå har til og med den mørke huden rundt selve brystvorten begynt å "flasse av"... Aner ikke hva det kommer av. Kanskje du lekker litt råmelk som tørker på brystet ditt, også virker det som om du flasser?
netti77 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2009 Kanskje du lekker litt råmelk som tørker på brystet ditt, også virker det som om du flasser? hehe,... ja den tanken streift meg ikke engang. så jeg måtte ta en test.. klemte litt på nippelen.. å joda.. der kom det melk gitt:)
Gjest ¤bella¤ Skrevet 6. mars 2009 #11 Skrevet 6. mars 2009 hehe,... ja den tanken streift meg ikke engang. så jeg måtte ta en test.. klemte litt på nippelen.. å joda.. der kom det melk gitt:) Jeg lekker nemlig masse og i starten trodd jeg at jeg flasset
netti77 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2009 Jeg lekker nemlig masse og i starten trodd jeg at jeg flasset ja er jo ikke rart det da, bruker du noe eller? ammeinnlegg eller noe?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 6. mars 2009 #13 Skrevet 6. mars 2009 ja er jo ikke rart det da, bruker du noe eller? ammeinnlegg eller noe? Ja, det har jeg måtte bruke siden uke 19. Er nå i uke 36.
netti77 Skrevet 6. mars 2009 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2009 Ja, det har jeg måtte bruke siden uke 19. Er nå i uke 36. så lenge ja:) du er jo endel lenger enn meg så lekker nok mere en meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå