Avalon Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Hei Jeg har siden den kom ut brukt Jil Sander-Pure parfymen, og elsker den. Men har alltid hatt vanskligheter med å finne den på parfymerier. Sist jeg var innom et parfymeri så fant jeg den ikke i det hele tatt, finner den heller ikke når jeg søker på nettet. Er det noen som vet om de kanskje har sluttet å lage den? Har tenkt meg innom et parfymeri og spørre der også, men kanskje det var noen her som visste?
Solknapp Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er også fan av den, har ikke lagt merke til at den har vært problematisk å få tak i. Kjøpte den på tax free/gardermoen for en uke siden.
Avalon Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er også fan av den, har ikke lagt merke til at den har vært problematisk å få tak i. Kjøpte den på tax free/gardermoen for en uke siden. Her har det vært veldig vansklig å få tak i den, har til og med erfart flere ganger at den ikke er å få tak i på tax free også.... Men, da håper jeg at jeg finner den igjen snart! Min bestemor fikk med seg en lapp hvor det stod "Jil Sander-Pure" på da hun var på tur sist. Hun gidde lappen til parfymedamen på tax free`n, og kom hjem med Dior-Pure poison...
Avalon Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 Jil Sander-Pure er tatt ut av markedet i Norge fikk jeg beskjed om på parfymeriet idag.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå