Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har siden den kom ut brukt Jil Sander-Pure parfymen, og elsker den. Men har alltid hatt vanskligheter med å finne den på parfymerier.

Sist jeg var innom et parfymeri så fant jeg den ikke i det hele tatt, finner den heller ikke når jeg søker på nettet.

Er det noen som vet om de kanskje har sluttet å lage den?

Har tenkt meg innom et parfymeri og spørre der også, men kanskje det var noen her som visste?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også fan av den, har ikke lagt merke til at den har vært problematisk å få tak i. Kjøpte den på tax free/gardermoen for en uke siden. :)

Skrevet
Jeg er også fan av den, har ikke lagt merke til at den har vært problematisk å få tak i. Kjøpte den på tax free/gardermoen for en uke siden. :)

Her har det vært veldig vansklig å få tak i den, har til og med erfart flere ganger at den ikke er å få tak i på tax free også....

Men, da håper jeg at jeg finner den igjen snart!

Min bestemor fikk med seg en lapp hvor det stod "Jil Sander-Pure" på da hun var på tur sist. Hun gidde lappen til parfymedamen på tax free`n, og kom hjem med Dior-Pure poison... :fnise:

Skrevet

Jil Sander-Pure er tatt ut av markedet i Norge fikk jeg beskjed om på parfymeriet idag....... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...