Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest trengende sjel
Skrevet

Hei alle sammen.

Jeg trenger virkelig hjelp av dere. Etter en krangle med kjæresten min i helgen kom han frem til at vi antagelig ikke kommer til å være sammen livet ut! Sånt kan man jo egentlig aldri vite mener jeg da. Jeg kom i skade for å si en gang for noen år siden at jeg gledet meg til vi kunne flytte sammen, få barn og gifte oss. Nå nærmer det seg tiden vi skulle flyttet sammen, og jeg har innsett at jeg trenger ikke gifte meg eller noe bare så lenge jeg har han! Han vet ikke om vi kan fortsette forholdet, men jeg vil så gjerne. så han har gått med på at vi skal prøve.

Vi skulle egentlig reise bort sammen neste helg for å ha det koselig å snakke oss gjennom det hele, men ingen av oss har spesielt mye penger for tiden, så det går ikke. Så jeg lurer på om det er noen som har noen ideer til hva jeg kan gjøre for at han skal begynne å tenke positivt på oss som par og kanskje få oss til å ha det koselig og morsomt sammen den helgen? Alle ideer tas i mot med takk! Jeg kan ikke miste han nå:(

Videoannonse
Annonse
Gjest trengende sjel
Skrevet

Vær så snill og svar meg noen! Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Vet en helg ikke kan løse alt men er i allefall en begynnelse:)

Hva med roser, kurv med biff, fløtegratinerte poteter, yndlings komedien hans, noe sexy undertøy osv som viser at jeg vil tilbringe hele helgen med han og at det bare er han jeg vil ha?

Skrevet

Hvis den ene parten har tvil om forholdet, så er det som regel fordi h*n føler at dere ikke passer sammen. Har man vært sammen i lengre tid kan det dreie seg om at man har vokst fra hverandre, eller man har rett og slett ikke de følelsene som skal til. Sexy undertøy er vel ikke det som skal til her. Gi kjæresten din albuerom, tid fra hverandre er den beste medisin i en slik situasjon.

Skrevet

Huff, skjønner at dette er vanskelig. Opplevde det samme med eksen min, bare at da var det meg det gikk opp for... Jeg husker da at det eneste jeg ønsket var at han skulle gi meg litt tid for meg selv, la meg være med mine venner, kanskje reise bort med dem og få mulighet til å savne ham litt. Men han tviholdt på meg og prøvde å tvinge frem følelsene ved å varte meg opp og gjøre alt for at jeg skulle "se" ham, og det virket bare mot sin hensikt...

Absolutt ikke sikkert at det er slik for kjæresten din, men når man er usikker er tid fra hverandre ofte en nødvendig faktor.

Håper dere finner utav det, skjønner at du har det vondt nå... :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Å vise at du vil tilbringe hele helgen med ham er vel ikke store starten for å vise at du vil tilbringe et helt liv sammen med ham. Det blir en litt for lettvindt løsning tenker jeg.

Du må jo rett og slett finne ut hvorfor han tenker slik og begynne å forandre de tingene som virkelig ligger bak. Dette gjør man med å vise gjennom handling over et langt tidsrom at man faktisk er til å stole på og at man stiller opp for presonen uansett hva som enn måtte skje.

Om kjæresten min lette etter en så enkel løsning på et så stort problem som at jeg faktisk tvilte på oss som par, ja da ville jeg tenkt at han ikke fortsod noen ting og begynt å tvile enda mer.

Skrevet

Dette er vanskelig men som regel når den ene parten føler at det ikke fungerer så er det ikke så mye man kan gjøre. Men det er jo fint at han vil prøve litt til. Så lenge han ikke bare gjør det for din skyld. Han må virkelig ville det han og. Håper det ordner seg da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...