leirbål Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er ikke i tvil om at jeg ønsker å gifte meg med mannen i mitt liv. Heller ikke at jeg vil flytte dit hvor han bor, i forbindelse med bryllupet. Men jeg er helt gåen av å grue meg til forandringen. Er det andre som har hatt det sånn? Han bor på en helt annen kant av landet, så jeg må flytte fra alt jeg kjenner. Alle tips taes imot med stor takk.
Neytiri Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er ikke i tvil om at jeg ønsker å gifte meg med mannen i mitt liv. Heller ikke at jeg vil flytte dit hvor han bor, i forbindelse med bryllupet. Men jeg er helt gåen av å grue meg til forandringen. Er det andre som har hatt det sånn? Han bor på en helt annen kant av landet, så jeg må flytte fra alt jeg kjenner. Alle tips taes imot med stor takk. Hei du....syns det er romantisk at du vil flytte for kjærligheten, noen ganger må man det. Eg er jo født og oppvokst på island, men har også bodd i USA før eg flyttet til norge. Eg kan si at det er alltid litt nervøsitet og spenning med flytting, uansett om det er bare til neste by, men du blir vant det etterkvert. ønsker deg lykke til med flytting og bryllup!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 *klynk*... Åja, gruer meg til å få livet snudd opp ned jeg også! Samme greia, med flytting til av en annen kant av landet. Og det selv om jeg faktisk ikke er helt ung lenger. Har foreslått (seriøst) at jeg kunne lagre tingene mine og flytte med kun en koffert. Det var tydeligvis ingen applaus for den ideen. Skal det være sånn? At man får en dullion "hva-hvis-tanker"?
leirbål Skrevet 5. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2009 Tror det. Strever veldig med å ikke tenke så mye på alle hva hvis-ene. Men det går ut over dagsform og humør merker jeg. Er det noen som har giftet seg og flyttet samtidig, som kan fortelle hvor bra det gikk? Og gjerne komme med noen tips...
allyhoo Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Vi gifter oss i begynnelsen av juli og flytter i slutten juli. Er enda ikke avklar om han kan bli med fra første dag... Gleder meg masse til bryllup og flytting, men blir og trist ved tanken på at han kanskje ikke kan bli med...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå