Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor kan ikke folk som kommer på fest hjemme hos noen oppføre seg skikkelig??

Jeg blir så irritert!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alkohol + Fest = Uskikkelig oppførsel

Sånn er det bare. :briller:

Gjest Helenius
Skrevet

Og jeg undres over hvorfor i huleste folk som har fest i bygaarder ikke skjoenner at det GJALLER i bakgaarden naar de har vinduene aapne...

Skrevet

Hello!...det kommer jo an på folkene da!!!

Skrevet

Hello!...det kommer jo an på folkene da!!! Om de er idioter til vanlig så hjelper det ikke på med alkohol......det er bare en spiral...nedover.....

*knis*

Skrevet
Og jeg undres over hvorfor i huleste folk som har fest i bygaarder ikke skjoenner at det GJALLER i bakgaarden naar de har vinduene aapne...

:Nikke:

Skrevet

Kunne ikke vært mere enig. Der vi bor så er det par som har fest hver helg... Og jeg mener hver helg... De har aldri hengt opp noe nabovarsel... De har en venninne som alltid skriker og hyler når hun er her og hun er på alle festene. Ikke bare skriker hun inne, men hun skriker ute også... Rett utenfor soveromsvinduet vårt.. :evil: Jeg ble faktisk så sur på dem nå i helgen at jeg fortalte dem at hun ikke var særlig velkommen i dette borettslaget så lenge hun ikke kan oppføre seg... :evil: Og jeg kommer til å sende inn klage på dette unge paret... For det er faktisk ikke rett at vi skal få ødelagt nattesøvenen pga deres fester..

Noen mennesker kan bare ikke ta hensyn...

Skrevet

Er det ikke egentlig "ordensregler" i de fleste boligbyggelag og blokker i oslo?

Jeg skal flytte til en blokk nå, kun leie da, men der er det regler som skal følges, og jeg er en av dem som melder ifra dersom samme personer bråker helg etter helg etter helg!!

ønsker man ikke ta hensyn, så flytter man ett sted hvor det ikke bor folk tett på på alle kanter!!

Skrevet
ønsker man ikke ta hensyn, så flytter man ett sted hvor det ikke bor folk tett på på alle kanter!!

Er ikke dette en god idè dersom man ikke tåler å høre andre mennesker også???

:sjarmor:

Skrevet
Hello!...det kommer jo an på folkene da!!!

Ja ikke sant :blunke: , kanskje du bør titte litt på den gjengen du ber. Hos meg tør de ikke annet en å oppføre seg :wink:...neida jeg har bare snille og veloppdragne venner og de som drikker for mye, de skuler jeg ut :ler:

Skrevet

Er ikke dette en god idè dersom man ikke tåler å høre andre mennesker også???

Nå er det vel forskjell på å tåle å høre andre mennesker og på å bli holdt våken pga høylydt festing hver helg?

Har ingen problemer med å høre folk jeg, men blir jeg vekket/ holdt våken hver helg (når reglene sier at det skal være stille etter kl. 23.00 dersom ikke annet er varslet) av samme personer hver gang, så hadde jeg likevel sagt ifra!

:blunke:

Skrevet

Jeg var egentlig mer opptatt av at folk skal fex la maten i fryseren min være og ikke hive glass ut på plenen eller knuse askebegre oppi blomsterpottene mine....

Trodde vi vokste fra sånt i ungdomstida!!! :roll:

Skrevet
Jeg var egentlig mer opptatt av at folk skal fex la maten i fryseren min være og ikke hive glass ut på plenen eller knuse askebegre oppi blomsterpottene mine....

Trodde vi vokste fra sånt i ungdomstida!!! :roll:

Kanskje du skal invitere noen andre neste gang du har fest? Om noe slikt hadde skjedd hadde jeg sagt klart å tydelig fra til de som bedrev dette og bedt dem rydde etter seg før de gikk... :fy:

Jeg har ofte fester hjemme, men har aldri opplevd noe slikt! Ser ofte ut som det har vært test-område for klasebombing her; fulle askebeger, tom-flasker, skitne glass, stoler som ikke står der de skal stå++ Men det er mer "normalt" rot man må regne med om man har fest og det er alltid noen som setter igang å rydde opp det meste før vi stikker på byen. :)

Skrevet

Jeg har aldri mer enn ti mennesker på fest hos meg.. Klarer ikke ha flere folk i leiligheten min, det blir for klaustrofobisk! De som ikke oppfører seg får jeg lost ut døra så fort som mulig!

Skrevet

Når jeg har fest blir de som ikke oppfører seg skikkelig kastet ut sporenstreks, uten advarsler først. Dette gjelder uansett om det er bestevenninnen min eller bare en bekjent.

Har hatt en del fester og har lært at jeg må være litt streng.

Skrevet

Det gjelder å helde i dem så mye drikke at de slukner. Deretter ringe etter taxi og sende med dem et par Disbril. Over og ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...