Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Skal flytte til Trondheim, nærmere bestemt Møllenberg, og må finne et treningssenter med godt tilbud av gruppetimer som Aerobic. Hva finnes?
Nyttårsbrud Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Skal flytte til Trondheim, nærmere bestemt Møllenberg, og må finne et treningssenter med godt tilbud av gruppetimer som Aerobic. Hva finnes? 3t midtbyen har et stort utvalg av timer. Sjekk ut hjemmesiden deres: 3t.no Er du medlem av 3t så kan du benytte deg av alle 3t sentrene i byen. Og dersom du bor på Møllenberg så er også Leangen og Pirbadet i buss/gå -avstand. Ellers har du SATS i midtbyen også. Personlig vil jeg anbefale 3t. Lykke til og velkommen til byen!
Scarlett Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 3T og SATS. Begge sentrene ligger innen ca 10 minutt gangavstand. Du har også et 3T ved Pirbadet som er nære. For tiden bygges det også et nytt 3T-senter enda nærmere, ved Solsiden, som skal åpne i 2010.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Takk! Er det SATS Trondheim eller SATS Valentinlyst som liggger nærmest Møllenberg?
Scarlett Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Sats Trondheim Men jeg anbefaler 3T. De er også i ferd med å utvide 3T Leangen, et senter som kommer til å bli skikkelig bra. Det ligger i "sykkelavstand" fra Møllenberg.
Annikken Skrevet 5. mars 2009 #6 Skrevet 5. mars 2009 Dersom du trener aerobic, vil jeg også anbefale 3T framfor SATS. SATS i Trondheim har mer fokus på styrke og spinn, og har et for lite utvalg i forskjellige typer trinntimer. Der er 3T mye sterkere, og du kan velge mellom mange forskjellige aerobic/dance-timer: Salsa, DanceMix, Funk for å nevne noen. Jeg trente selv på 3T da jeg bodde i Trondheim og 3T var en av de tingene jeg savnet mest da jeg flyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå