Gå til innhold

Hipp babykjeks


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det ingen som gir kavring lengre? Her i huset er det kavring uten sukker. Kjempegode og gnage på, klarer ikke å ta så store biter heller.

Hipp kjeksen syns jeg og var litt skummel, gikk lett i knas. Har flere ganger måttet plukke ut "deigklump" fra ganen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Camelia

Er heller ingen sunnhetsfreak. Jentungen min (2 år nå) har alltid spist sunt, men har også fått smake både det ene og det andre. Sjokolade og is og huff og huff. (Vi pusser da tenner!) Det hun aldri har fått, er saft på flaske/tutkopp, vil passe på tennene hennes.

Vel, tilbake til Hipp. Hun fikk også Hippkjeks som baby, ikke så ofte, men en gang i blant. Opplevde aldri at hun satte den i halsen (eple derimot! :o ). Kjeksene er forresten økologiske, det er jo et pluss. Etterhvert gikk vi over til Kornmo. Deigklumper i ganen fant vi heller aldri. Hveteboller er skumlere sånn, tror jeg.

Men man tar jo konsekvenser av egne erfaringer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Jeg har erfart at kornmo er tusen ganger bedre enn Hipp. Når lillemor har fått en Hipp-kjeks ser hun ut som et deigmonster etterpå, mens kornmo`en faktisk blir fortært i sin helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner folk har meninger om dette :ler:  Og je mener at det ikke er noe galt i å gi unger noen godbiter av og til. Som det ble nevnt tidligere, tenk så kjipt å ha den samme maten dag inn og dag ut... hallo...?! Alt av godbiter blir jo gitt med måte!

Kjedelig?? Nå er det slik at man spiser mat for at kroppen skal ha næring, og for å unngå å dø! Jeg sier det rett ut: du må jo være STUPID!!?? Et lite barn har da ikke samme behov for god mat!! TROR DU VIRKELIG AT BANET TAR SKADE AV Å SPISE "KJEDELIG" MAT???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t

ja la oss bli personlige... :roll:

du er jo litt ute på tur da, for det er ikke det som blir diskutert her da...de fleste som har unger vet hvordan de skal fore ungene sine. og hvorfor. og alt det der. det det er snakk om her er noe helt annet. jeg foreslår du leser tråden en gang til jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...