Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Del Skrevet 4. mars 2009 Noen som har erfaringer med Galvanic Spa system og produktene til NuSkin? Jeg har ei venninne som anbefaler meg å kjøpe, men synes det er så innmari dyrt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sille Skrevet 3. april 2009 #2 Del Skrevet 3. april 2009 Noen som har erfaringer med Galvanic Spa system og produktene til NuSkin? Jeg har ei venninne som anbefaler meg å kjøpe, men synes det er så innmari dyrt... jeg har brukt det i 2 år-og jeg er veldig fornøyd. Fått finere hud, mindre linjer, løft. moren min sier jeg er veldig fin i huden, samboerern min ville at jeg skulle kjøpe dette, for han så at det virket på demoen. og sier fremdeles at det virker. Han er imot det meste av kosmetikk. Er distributør, men driver ikke å verver noen, bruker det kunn på meg selv. vil Er enig i at det går litt til hodet på mange som selger dette. jeg prøver det ennå ut, og løper ikke rundt og markedsfører dette. Det koster ikke så mye om du bare bruker geleer. bruker apparatet ca 2 ganger i uka, det blir 600 kr i mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå