Gjest Tiit Skrevet 5. juli 2003 #1 Del Skrevet 5. juli 2003 Hvem kvalifiserer for intime betroelser? Mamma, søster, venninne, tilfeldige venner, de som kommer med intime betroelser selv, eller ingen? Jeg har vanskelig for å klare å være så fortrolig med noen at jeg forteller noe som helst som har med mitt eget sexliv å gjøre... Jeg vet at mange gjerne kommer med betroelser, og gjerne spør andre om råd osv. Jeg får ikke til dette.... Det eneste er selvfølgelig mannen min... Vi har liksom ikke "tradisjon" for slike tema i min oppvekstfamilien. Tror det er derfor. Hvordan er det med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adina Madeleine Skrevet 5. juli 2003 #2 Del Skrevet 5. juli 2003 Bortsett fra "kailln", er det bare min nærmeste venninne som får betroelser av intim art. Og selv der er det grenser for hvor detaljert det blir. Vi snakker ikke om "tekniske" detaljer av typen "så gjorde vi....., og han....., og jeg....., osv." Vi snakker om sex, ja. Og noen ganger kan det bli svært mye prat av den arten, men... Noen ting er rett og slett alt for intime. Men vi kan godt fortelle i generelle vendinger at det var såååå fantastisk og heftig, etc. Dessuten kjenner vi hverandre så godt at detaljerte beskrivelser er overflødige. Et lurt blikk eller en tvetydig setning er nok til at vi vet hvordan den andre har hatt det på det området. Jeg har tidligere hatt en venninne som la ut i det vide og brede i de mest detaljerte vendinger, og det var rett og slett slitsom. Må legge til her at jeg ikke er puritansk... Men det ble ubehagelig å høre på. "Too much information" :oops: Adina M. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 6. juli 2003 #3 Del Skrevet 6. juli 2003 jeg er også vant med fra oppveksten av at sånt ikke snakkes om, syns alltid det føltes feil jeg da, så nå som jeg er voksen snakker jeg om sex med venninnene mine. Noen venner kan jeg fotelle ganske mye til, mens andre er jeg lit mere tilbakeholdne mot. Kommer an på hvor godt jeg kjenner de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. juli 2003 #4 Del Skrevet 7. juli 2003 Flere! Mannen min selvfølgelig og flere av mine venninner. Graden av intimitet avpasser jeg alltids situasjonen og personen jeg prater med, men jeg er ganske åpen om sexlivet mitt egentlig. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 7. juli 2003 #5 Del Skrevet 7. juli 2003 Snakker om sex med hvem som helst. Spør og jeg svarer. :D Intime betroelser er jeg kip med.Det er typen som får høre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Princess Skrevet 14. juli 2003 #6 Del Skrevet 14. juli 2003 Snakker veldig lite om sex. Jeg kan snakke generelt med folk om sex men aldri om mitt eget sexliv. Derfor er det fint å kunne diskutere med andre på KG uten at noen vet hvem jeg er. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 14. juli 2003 #7 Del Skrevet 14. juli 2003 Å diskutere sex generelt er ok. Men jeg diskuterer ALDRI(!!!) ikke med noen, bortsett fra kjæresten, sexlivet mitt....Det er privat og jeg vil helst skånes for detaljer fra andres også.. Sær og prippen...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. juli 2003 #8 Del Skrevet 14. juli 2003 Ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå