Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Vi skal lage cd platene selv med variert musikk, men da jeg ikke er helr inne på dette, trenger jeg tips til hvor jeg kan laste ned;)
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Tror ikke det er lov til å linke til slike sider her på KG. Dessuten, i et bryllupsbudsjett på mange tusen, så er det kanskje ikke så stort pengesluk å investere i noen (samle)CDer?
Grønt blad Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Du kan kjøpe og laste ned musikk på iTunes, cdon.com og lignende steder. Billige cder med musikk får du bl.a. på play.com (lave priser som inkluderer frakt)., tilbud på Platekompaniet m.m. Dere kan jo også låne cder av venner som dere kan rippe musikk fra.
Lilly-L Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Med fare for å bli anklaget for egenreklame (for det er det absolutt ikke, kun min egen erfaring med tjenesten) vil jeg anbefale Spotify som er en fantastisk streaming-tjeneste. Musikkdatabasen er gigantisk, og inneholder nesten all musikk du kan tenke deg i alle kategorier. Dersom festlokalet har internettilgang kan du derfor bare logge deg på og spille akkurat den musikken du vil. Egne spillelister kan du evt. lage på forhånd. Det er i allefall min plan Tjenesten er gratis hvis du har en invitasjon, eller du kan kjøpe "døgnspass" til kun 9 kr. eller "månedspass" for 99 kr. Nettadressen er www.spotify.com hvis du vil lese mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå