Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt mascaraen Loreal Lash architect i flere år nå og syns denne er veldig enkel å få på og man får lange og tykke vipper... Men syns den begynner å fungere dårlig nå...

Det jeg trenger er en mascara som gir volum og lengde uten å måtte ta på 100 lag!

Pris under 200 kr...

Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har forelsket meg i den nye High Impact mascaraen til Clinique! Den holder gjennom alt og vaskes av med varmt vann og gir mye volum på kort tid. La ut omtale av den i går ! :)

Den er ikke i norge butikker per nå så vidt jeg vet, men ser ut til at den kommer. Jeg kjøpte min billig på ebay.

Skrevet
Jeg har forelsket meg i den nye High Impact mascaraen til Clinique! Den holder gjennom alt og vaskes av med varmt vann og gir mye volum på kort tid. La ut omtale av den i går ! :)

Den er ikke i norge butikker per nå så vidt jeg vet, men ser ut til at den kommer. Jeg kjøpte min billig på ebay.

Takk=) Den må jeg jo prøve når den kommer! Virker som en mascara for meg!

Gjest Gjest
Skrevet

Spørsmål: Får du penger eller rabatter for å teste og reklamere for produkt på boggen din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...