Gjest Gjest_Vivian_* Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Hallais Er så mye snakk om MD, og jeg får ikke helt svar på det jeg vil. Brukte dere maaaange produkter fra MD, eller holder det med noen få? Jeg har fet hud, noen kviser, store porer, og arr. Huden min er muligens litt mer kombinert, ettersom jeg har litt tørr noen steden i ansiktet noen ganger. Hvilke MD produkter bør jeg velge? Og får jeg virkelig bra hud om jeg begynner med MD? Har alltid hatt kviser, men er blitt bedre i det siste. Men drømmen er jo plettfri hud! Noe jeg tviler på skjer, men.. håper da at det kan bli litt bedre!
Vulpes Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jeg kjøpte Facial Cleanser og Moisture Defense Antioxydant Hydrating Gel. Jeg så bedring etter bare 1-2 uker, og det synes jeg er veldig kort tid! Jeg slet med fet hud og kviser, samt generelt dårlig hudkvalitet. Alt dette ble bedre, selv om det fortsatt er en vei igjen å gå. Men den gelen ble alt for lett for huden min, den ga ikke nok fukt og/eller fett (?), så jeg kjøpte en krem fra Decleor i tilllegg for at ikke huden skulle tørke ut (Hydra Floral Anti-Pollution Fresh Flower Moisturising Emulsion). Så kjøpte jeg Face and Body Scrub fra md formulations i tillegg. Den synes jeg er veldig god Nå er jeg tom for gelen fra md formulations, så bruker kun kremen fra Decleor. Fungerer veldig fint.
Hilde Christina Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Om du virkelig får bra hud? Du tror du får dårligere el..? :D JA du får bra hud med MD, om du vil lese om serumet jeg brukte da huden min så ut som et helv.. for noen år siden les her. Jeg brukte kun dette + Decléor produkter og det reddet huden min flott. Correct produktene (det vil si serum) er de viktigste om du vil ha fin hud. Endret 4. mars 2009 av Hilde Christina
Gjest Gjest_Marmelade Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Hei Jeg har brukt MD i halvt år nå, men ikke pga fet uren hud, jeg var bare ikke helt fornøyd med fargetonen, var litt grå og hadde ikke jevnt hudfarge, må si det har blitt bedre. Og har sett veldig gode resultater på mange som har hatt problem med uren hud som har brukt MD. Først og fremst kan du begynne med ett produkt fra MD f.eks rens med glykolsyre. (Det finnes også uten) Dette fordi huden skal vende seg til glykolsyren, også kan du prøve MD pensling som du får på salong, etter å ha brukt rensen en uke eller to.. Om det ikke er nødvendig med pensling, kan du bruke det jeg har brukt: Facial Cleanser Face & Body Scrub Continuous Renewal Serum Moisture Defense Antioxidant Cream. Har du sensitiv hud velger du varene for sensitiv hud. og har du veldig fet hud fins det også produkter til det. håper det var til hjelp =)
Gjest Gjest_Vivian_* Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Takk for fine svar alle sammen! Jeg tror jeg går for serum og face and body scrub.. så får jeg se! Er veldig spent :)
Gjest Gjest_Vivian_* Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Om du virkelig får bra hud? Du tror du får dårligere el..? :D JA du får bra hud med MD, om du vil lese om serumet jeg brukte da huden min så ut som et helv.. for noen år siden les her. Jeg brukte kun dette + Decléor produkter og det reddet huden min flott. Correct produktene (det vil si serum) er de viktigste om du vil ha fin hud. Hehe, man vet jo aldri! Hvilke decléor produkter brukte du da?
Hilde Christina Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Oi... det er noen år siden, men rens for normal hud og hydra floral krem så vidt jeg husker.
Gjest trulstee Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 litt utenfor men hvor kjøper dere MD produktene? og hva står MD for?
Hilde Christina Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 litt utenfor men hvor kjøper dere MD produktene? og hva står MD for? Jeg kjøper midt på nett, det er alltids billigst. MD Formulations er produktnavnet, google det så finner du fort ut hva det betyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå