Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har gode foundations fra make up store. Utrolig fine farger, men den sitter ikke så lenge på huden.

hvilke foundations sitter heeele natten på byen ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tror nok de fra parfymeriet er en del hakk bedre enn de merkene du får tak i på Cubus, Vita o.l. Men de er jo igjen dyrere, da...

Jeg har bare prøvd foundation fra L'Oreal, IsaDora, Clinique og Everyday Minerals. De fra L'Oreal og IsaDora var elendige, og den fra L'Oreal ødela huden min :( Den fra Clinique passet ikke til huden min, jeg ble veldig fet i T-sonen. Men Everyday Minerals er jeg kjempefornøyd med. Det er mineralsminke i pudderform da, så blir annerledes enn en flytende foundation. Men på meg sitter det fint, og er kjempefint for huden - og billiiiiig :)

Endret av Tonje!
Skrevet

hvor lang tid skal en foundation kunne sitte på huden. når jeg bruker det på morningen, så synes jeg at den er "borte" i løpet av dagen jeg er på jobb (syv timer). er dette normalt, eller har jeg en dårlig foundation?

Gjest *lucky*
Skrevet

Glo minerals sin flytende foundation holder seg fin lenge på meg.

Det pressede pudderet fra Glo er fint å ha med seg for å friske opp sminken iløpet av dagen, som regel trengs det etter flere timer uansett hva som brukes synes jeg.

For å øke holdbarheten på vanlig mineralfoundation kan det være lurt å bruke en primer.

Gjest Gjest
Skrevet

Youngblood mineralfoundation. Vannfast og holder leenge :-)

Skrevet

Har veldig god erfaring med Chanel og Guerlain.

Skrevet
Har veldig god erfaring med Chanel og Guerlain.

Primer for mineral sminke er et must syns, og mange andre jeg vet.

de får en jevnere påføring og ser bedre ut på+ selvfølgelig sitter hele dagen:)

er godt fornøyf med clarins sin primer

Skrevet
Primer for mineral sminke er et must syns, og mange andre jeg vet.

de får en jevnere påføring og ser bedre ut på+ selvfølgelig sitter hele dagen:)

Det er godt mulig, men de jeg refererte til er ikke mineralsminke.

Skrevet
Det er godt mulig, men de jeg refererte til er ikke mineralsminke.

jeg skulle ikke svare på ditt innlegg. beklager.

Skrevet
jeg skulle ikke svare på ditt innlegg. beklager.

Du er tilgitt :)

Skrevet

Jeg er veldig veldig fornøyd med en foundation fra Clinique: Superfit makeup. Den er virkelig fantastisk, særlig for meg som fort blir blank i ansiktet. Nå kan jeg jo bare snakke for meg selv, men fargen jeg har (03 petal) er den som har sett mest naturlig ut på meg. Foundationen gir et matt resultat og dekker bra, uten at den ser "maskete" ut.

Skrevet

forslag til gode primere da?

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

dette lurer jeg også på...gode primere... ?

bare slenger inn et spørsmål jeg.... jeg bruker litt foundation og litt mineralpudder oppå det igjen for å få fin glød...

Skal primeren FØR fondation eller ETTER foundation og før mineralpudderet??

:)

Gjest Gjest_Celine_*
Skrevet
jeg har gode foundations fra make up store. Utrolig fine farger, men den sitter ikke så lenge på huden.

hvilke foundations sitter heeele natten på byen ? :)

Jeg bruker heller mineralpudder enn fondation, det er noe som jeg vil anbefale :) Før bukte jeg en fondation av Maybeline new york. Den var helt ok, var ikke noe sånn som jeg egentlig vil anbefale. Den kunne bli litt sjollete, spesielt i t-sonen. Så byttet jeg over til vanlig pudder, og nå har jeg L'orèal sitt mineralpudder, og det er jeg veldig fornød med :) Det varer lenge, og det blir ikke sjollete synes jeg :)

Skrevet

Jeg liker Helena Rubinsteins Color Clone.

Gjest Gjest
Skrevet

Primeren skal på etter fuktighetskrem og FØR foundation.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...