Gjest Gjest_tulla_* Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Kjøpte bærbar her i desember. Med på kjøpet var Norton. Den har gått ut nå og jeg ønsker egentlig ikke å fornye lisensen. Altså trenger jeg et gratis antivirusprogram. Brukte tidligere AVG og da med XP Pro. Har fått med meg at det er noe problemer med AVG og Vista (har Home Premium). Kan noen bekrefte eller avkrefte. Noen andre alternativer? Har lest mye positivt om Avast.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Blargh! Avast!, Norton og Norman er no dritt. Har Vista jeg og. Har SUPERAntiSpyWare Free Edition og Avira Antivir . Du trenger egentlig ikke noe mer enn de to.
Gjest Lommerusk Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Aftensol Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 (endret) Både jeg og samboeren min brukte AVG sammen med vista... Han brukte det i ca et år, jeg litt kortere og ingen av oss har hatt et eneste problem... Det kan hende at de som har hatt problemer med det installerte det før AVG var klar for vista, altså med en gang vista kom på markedet... Det var ikke alle produsenter som var like flink med en gang det kom med å lage drivere som virket med det... Har forresten Norton nå(samboer også), og liker det myyye bedre enn AVG... Men hver sin smak Hadde altså ikke noen problemer med AVG, så det var ikke derfor vi byttet... Nå du skal avinstallere norton, så søk etter "norton removal tool" og avinstaller med det programmet.. Ligger på symantec sine hjemmesider... Endret 4. mars 2009 av Aftensol
TheHairyToothfairy Skrevet 5. mars 2009 #5 Skrevet 5. mars 2009 Bruker AVG selv på tre Vistamaskiner, funker som et uvær. Selv betaler jeg lisens, koster ikke all verden med kronene - AVG er billig og bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå