Lyra Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Nå nærmer påsken seg, og jeg skal som alltid lage påskeegg til min kjære. Det er jo en måned til, men jeg liker å overraske litt og det gjør ikke noe å bruke litt penger på det, og sprer jeg det litt utover svir det ikke så mye i lommeboke Har ett sånt svært ett som jeg vil fylle med ting og tang, ikke bare godterier. Er det noen som har noen tips til hva en kan fylle litt alternative påskeegg til?
The Kitten Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Nå nærmer påsken seg, og jeg skal som alltid lage påskeegg til min kjære. Det er jo en måned til, men jeg liker å overraske litt og det gjør ikke noe å bruke litt penger på det, og sprer jeg det litt utover svir det ikke så mye i lommeboke Har ett sånt svært ett som jeg vil fylle med ting og tang, ikke bare godterier. Er det noen som har noen tips til hva en kan fylle litt alternative påskeegg til? Bruker han slips? I så fall kunne en slipsnål vært noe. Jeg skulle gjerne hjulpet mer, men er usedvanlig lite kreativ.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Et blad, deo, hudpleie (enten en rens eller barbergel, eller en mappe med reiseprodukter), boxer, sokker, en eller annen duppedings han kan leke med (Teknikmagasinet har mye sånt rart), lydbok, cd, dvd, spill, osv. Kommer jo an på hvor mye du skal bruke da? Her er det jo litt forskjellig: http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Campaign....aigntag=Western
Teriyaki Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Takk for god idê! Kjæresten min var i Thailand forige påske, så vi har aldri hatt påske sammen, derfor skal jeg lage egg til han i år! Men vil gjerne at det skal være noe litt sentimentalt, på en måte. Må så klart være noe godis og sånt, også skal jeg kjøpe en boxer av favorittypen, for den av den sorten han har, er blitt hull i. Men så var det noe av sentimental verdi da...Hadde jeg hatt råd, så skulle jeg bestilt biletter til syden, menmen.. Må tenkte hardt på dette her. Er ikke så kreativ, tross alt.
Teriyaki Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Tenkte kanskje på å legge ved en invitasjon til velværeavdelingen for oss to..boblebad og champagne bør jo være koselig. Får man jo gjort noe sammen også.
Ma Ling Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Kikker meg over skulderen og konstaterer at FJERNKONTROLLEN hadde passet fint i et egg til gubben her i huset. Avhengig av interessene til din kjære, hva med en datamus spesialdesignet for spilling, nye fotballsokker eller en rocka button til å ha på veska/sekken/jakka? Påskekrim? Headset? Blomsterløk? Nye knotter til kjøkkenskapene? Ny lommebok? Reiseutgave av et spill dere liker? Gjør-det-selv-bok? Test-deg-selv- eller quiz-bok? Graviditetstest? IQ-test? ...fryktelig lett å foreslå overraskende gaver til noen man overhodet ikke kjenner, ser jeg. Skal gi meg nå.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Kinogavekort? Gavekort på en romantisk middag sammen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå