Gå til innhold

Din favorittjeans

Anbefalte innlegg

Gjest Juju_
Skrevet

Hva er din favorittjeans (merke, modell) og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et par Baby Path-jeans jeg elsker. Varme, myke, ingen irriterende "kanter".

Me låvv it. :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Victorias secret.

Sliter med å finne jeans som passer godt siden jeg er har store lår og pittelite liv. VS passer helt supert.

Skrevet

Miss Sixty Eden er mine favorittjeans. Har dem både i 100% bomull og i stretch.

De passer veldig godt til min figur, og er veldig behagelige å ha på.

Bruker dem til alt! :-)

Ellers så liker jeg Killah Marilyn og Diesel Clush.

Skrevet

Det må være et par som jeg har kjøpt på Vero Moda for noen år siden.. Med hjerter på lommene.. Jeg klarer ikke å kvitte meg med den buksa. Veldig behagelig å gå i!

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

liker de fleste fra diesel jeg :-) men egentlig en av de buksene jeg har som sitter best på utover dagen, er en fra h&m! men uansett har jeg ganske dårlig erfaring med jeans, liker ikke med høye liv for det kler meg ikke, men de med lave liv vil sette seg under hoften hele tiden, så jeg får det beltefleske..

Skrevet

Jeg liker generelt buksene fra Bik Bok. De sitter fint på meg. Jeg foretrekker de med skinny bein, og som er mellomhøy i livet.

Har også en bukse fra Gina Tricot som sitter helt fantastisk på meg.

Gjest Kirsebaer
Skrevet (endret)

ghg

Endret av Kirsebaer
Gjest Juju_
Skrevet
Min favorittjeans er fra Tiger of Sweden, modell Skogsberg. :)

;) enig!

Gjest *Ulla*
Skrevet (endret)

Nudie jeans: Tight long John

Aldri vært mer fornøyd med en bukse! Den sitter som støpt uten å stramme, myk med masse stretch.

Endret av *Ulla*
Skrevet (endret)
Levi's 503 Loose fit er favoritten for tiden tror jeg. Baggy <3 Endret av desperate
Skrevet

Aldri vært mer fornøyd med en bukse! Den sitter som støpt uten å stramme, myk med masse stretch.

Har hørt masse bra om den!

Har ingen favorittjeans jeg. *snufs* :sukk: Den nærmeste må vel være Lee Leola.

Skrevet

Kjøpt i England, uten noe spesielt merke. Veldig behagelige, supergode å gå i, har et fint snitt og ser kule ut.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Favorittjeans må vel være den jeg har på meg her og nå,DIVIDED snekkerbukse,er behagelig å ha på.

Skrevet

Min all time favorite maa vaere en skinny jean fra H&M, kjoepte den for et par aar siden, men det er ikke &Denim.

Jeg er ogsaa veldig glad i en av mine lyse skinny jeans fra Baby Phat og en capri fra Apple Bottoms. De sitter alle som stoept, og det er ikke noe som skjer hver dag ;)

Skrevet

Har aldri før vært noe jeans-fan, men fant et par på Sand som sitter helt fantastisk bra. Helt vanlige blå jeans med litt stretch og ganske høy liv.

Skrevet

de nye jeansene fra Mexx er helt supre, spesielt bootcut modellen Charm.

Ellers er mange av favorittjeansene mine fra den spanske kjeden Stradavarius. Seven (For all mankind) har også finfine jeans :)

Gjest Gjest
Skrevet
Hva er din favorittjeans (merke, modell) og hvorfor?

Gap. Billig. Har passe store lommer bak slik at rævva ikke ser så svær ut som den gjør med små lommer. Alle olabukser som har små lommer får alle jenters rumper til å se schvære ut. Uansett. :-p

Gjest Gjest_Becky_*
Skrevet

Hvor har du kjøpt den? Ser de selger den på nettet, men trenger å prøve før jeg evt kjøper. Og, hvordan fasong er du? Jeg er en typisk timeglass og har vanskelig for å finne bukser, som så mange andre ;)

På forhånd takk :)

Skrevet
Hvor har du kjøpt den? Ser de selger den på nettet, men trenger å prøve før jeg evt kjøper. Og, hvordan fasong er du? Jeg er en typisk timeglass og har vanskelig for å finne bukser, som så mange andre ;)

På forhånd takk :)

Vet de har Nudiebukser på Carlings. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...