Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan vet folk hvilken dag de har IKM på..?

Syklusen min er forsåvidt stabil, men den kan varriere fra 26-29 dager.. Fordi om forrige syklus var på 27 dager, er det ikke sikkert neste er på 27. Kan hende den blir 29 dager, og da er jo IKM 2 dager etter det man tror hvis man tar utgangspunkt i forrige syklus på 27 dager..... :sjenert:

Hvis man da f.eks skal teste for graviditet, tester man jo rett og slett 2 dager før IKM da - og sjansen for positivt resultat hvis gravid blir dermed mindre.....

Har jeg forstått dette rett..??

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du har forstått veldig godt jeg. ;)

Min syklus varierer også fra 27 til 29 dager. Jeg pleier bare å ta utgangspunkt i 28 dager jeg. Du ser jo om mensen kommer eller ikke. Dersom du tester på dag 28 og den blir negativ, er det jo ikke annen løsning enn å vente en dag liksom. Og dersom du tester på dag 27 og den blir negativ, får du jo enten svar ved at mensen kommer eller at du tester noen dager senere.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg tror du har forstått veldig godt jeg. ;)

Min syklus varierer også fra 27 til 29 dager. Jeg pleier bare å ta utgangspunkt i 28 dager jeg. Du ser jo om mensen kommer eller ikke. Dersom du tester på dag 28 og den blir negativ, er det jo ikke annen løsning enn å vente en dag liksom. Og dersom du tester på dag 27 og den blir negativ, får du jo enten svar ved at mensen kommer eller at du tester noen dager senere.

Åkei :) hehe. Da hadde jeg forstått det rett ja ;)

Jeg er på min 27.dag nå, og har enda ikke kjent tendens til noe murringer i eggstokkene (som jeg pleier før jeg får mensen), hadde bare et par "stikk" i denne regionen i gårkveld og tenkte at det var vel tegnet på at TR var på vei.... :sukk:

MEN..håpet er ikke ute før blodet strømmer :rødme: hehe

Har så lyst til å teste, men tenkte å holde meg til fredag, og teste med den ene testen jeg har igjen ;)

Koselig å leve litt i håpet, istedet for å få en "minus-strek" slengt i trynet og fjerne all håp og forventning :snurt:

Men ingen røde spor i trusa ennå, så vi er ved godt mot enn så lenge! :ler: JeppJepp :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...