LilleBille Skrevet 8. juli 2003 #141 Del Skrevet 8. juli 2003 Fant du på noe?? Jeg "skulket" i går kveld...- hadde gjester - og satt ute og drakk vin i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #142 Del Skrevet 8. juli 2003 I går var vi hos noen venner så jeg fikkikke tenkt ut noe, hvordan ligger vi ann nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #143 Del Skrevet 8. juli 2003 dobbelt inlegg, spøke spøker fremdeles her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. juli 2003 #144 Del Skrevet 8. juli 2003 Ja Spøke er her ennå... 12 - 23 i olivenens favør.. spørs om vi skal innse at akkurat dette slaget er tapt... og satse på å vinne krigen i stedet... Men Bertha er en dame etter mitt hjerte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #145 Del Skrevet 8. juli 2003 ja ser nok ut som vi går nedenunder og hjem, Tape for noen usle ekkle små oliven, dette er da for galt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. juli 2003 #146 Del Skrevet 8. juli 2003 Vi får bare fortsette vårt eget lille korstog. Jeg kommer aldri til å kjøpe eller servere oliven... :evil: SÅ DET SÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #147 Del Skrevet 9. juli 2003 Nei det er helt sikkert at jeg ikke kommer til å gjøre. går bak deg i toget Bille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2003 #148 Del Skrevet 9. juli 2003 -- private korstog kan jo bli artig etterhvert... (sikkert mange hyggelige vannhull og stikke innom underveis.. - om ikke annet enn for å diskret fjerne alle oliven fra bardisker etc... ) ... og så vaier vi med fanene våre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #149 Del Skrevet 9. juli 2003 ja, hva med Fetaosten skal vi ta den i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. juli 2003 #150 Del Skrevet 9. juli 2003 .. fjerner solidarisk den også jeg .. (så lenge parmesanen kan stå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #151 Del Skrevet 9. juli 2003 ja den kan vi la stå. vekk med olivem og fetaost :D En rød skål for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #152 Del Skrevet 9. juli 2003 enda en grunn til at fetaosten skal vekk :D http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=67311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. juli 2003 #153 Del Skrevet 9. juli 2003 Ost. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #154 Del Skrevet 9. juli 2003 Ost. :o Ja ost, du vet hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 10. juli 2003 #155 Del Skrevet 10. juli 2003 Når vi har norske myndigheter på laget -- og til og med får stengt produksjonssteder... er jo osten en mindre problem ... .. Kanskje vi kan få til noe lignende for olivenen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #156 Del Skrevet 10. juli 2003 Endelig litt lønn for strevet :D Vi får ta oss i nakken og lete opp noe for oliven også. Har du begynt nedtrappingen til ferien da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 11. juli 2003 #157 Del Skrevet 11. juli 2003 Har trappet veldig ned.. og der derfor bare såvidt innom.. (Ikke på jobb og kan bruke de stille timene der heller .. ) - og er pakket og klar - og reiser i morgen. Gleder meg til 3 deilige uker i solen (hvis en eller annen står meg bi....) - med avslappning, god mat, god vin og hyggelig selskap. Ønsker deg en fortsatt god sommer - og satser på at du "keeps up the good work"... - så skal jeg jobbe mot olivenene på min side... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #158 Del Skrevet 11. juli 2003 Ja skal fortsette det viktige arbeidet Ønsker deg en fin ferie, med masse sol og mye varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. juli 2003 #159 Del Skrevet 11. juli 2003 Hadde en skikkelig illeluktende ost her engang. Den måtte bøte med livet. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #160 Del Skrevet 11. juli 2003 Ja der ser du , de er ikke gode og ha med og gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå