Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #81 Del Skrevet 6. juli 2003 *skål* hvordan ser glasset ditt ut? er det tomt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #82 Del Skrevet 6. juli 2003 Det er det vi kalte "Skjula bånn"... men det forsvinner nå .. SKÅL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #83 Del Skrevet 6. juli 2003 synet av bånn kan man ikke ha noe av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #84 Del Skrevet 6. juli 2003 Får skjule den igjen jeg da... men det begynner å spøke for arbeidsdagen min i morgen... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #85 Del Skrevet 6. juli 2003 Skal du tidlig opp da? kvelden er enda ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #86 Del Skrevet 6. juli 2003 Vel... tidlig og tidlig.. det spørs det... Kommer og går vel egentlig som jeg vil.. men burde gjøre noe nå når det er så stille når alle andre er på ferie... ikke noe telefonmas... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #87 Del Skrevet 6. juli 2003 Ja da er det jo ingen problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #88 Del Skrevet 6. juli 2003 Det eneste problemet er at jeg er "arbeidssky" for tiden - .. og finner gode unnskyldninger til å komme senere ... og gå tidligere .. godt det er ferie snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #89 Del Skrevet 6. juli 2003 man trenger og trappe ned mot ferien det er viktig slik at overgangen ikke blir så stor og unnskyldninger er vi flinke til og finne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #90 Del Skrevet 6. juli 2003 Det var det jeg visste... gode unnskyldninger... Du har dem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #91 Del Skrevet 6. juli 2003 ja helsa må jo komme først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #92 Del Skrevet 6. juli 2003 Helse er opplagt viktig. Tror jeg får gjennomslag for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #93 Del Skrevet 6. juli 2003 Ja arb.miljø loven sier at man skal passe på helsa så det skulle vel bare mangle at man ikke fikk en uke til å trappe ned på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #94 Del Skrevet 6. juli 2003 .. og en uke til sakte igangsetting... Nå begynner det å ligne noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #95 Del Skrevet 6. juli 2003 ja *skål for den* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #96 Del Skrevet 6. juli 2003 En fet olivenfarget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #97 Del Skrevet 6. juli 2003 bare jeg slipper og spise oliven. *men skål* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #98 Del Skrevet 6. juli 2003 Er bare så enig... oliven er straff... :evil: .. men trærne er pene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #99 Del Skrevet 6. juli 2003 JA engentlig burde oliven vært utryddet. Ja til utrydding av oliven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #100 Del Skrevet 6. juli 2003 Hear Hear...!!!! SKRIVER PÅ.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå