Kreps Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 5. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #22 Del Skrevet 6. juli 2003 .. var det en liten rykkning der?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 6. juli 2003 ja, du så det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #24 Del Skrevet 6. juli 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 6. juli 2003 Ja jeg beveger meg nå du minst venter det, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #26 Del Skrevet 6. juli 2003 Kan jo ikke godt sitte her hele dagen å passe på vet'u - blir så tørr i øya av det.... :o :o :o :o (selv om det virker sånn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 6. juli 2003 kan det stemme med 14400 hopp i timen på deg.... :-? med 4 hopp i sekundet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #28 Del Skrevet 6. juli 2003 Det stemmer nok det .. men UFF Nå ble jeg sliten Tenk bare på hvor mange det har blitt siden jeg startet her inne... (for noen benmuskler jeg har opparbeidet... (synd de ikke smitter over på utsiden av skjermen ... bare litt.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 6. juli 2003 JA det er nok endel hopp det ja, ikke rart du er sliten, å ikke orker og vaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #30 Del Skrevet 6. juli 2003 Enda et godt argument! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #31 Del Skrevet 6. juli 2003 dessuten er et jo søndag, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #32 Del Skrevet 6. juli 2003 Enda et til... Du er dreven i utsettelsesgamet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 6. juli 2003 Enda et til... Du er dreven i utsettelsesgamet yepp er det noe jeg kan så er det det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #34 Del Skrevet 6. juli 2003 yepp er det noe jeg kan så er det det. MAO jeg lærer av en ekspert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 6. juli 2003 Ja ikke dårlig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #36 Del Skrevet 6. juli 2003 Gå alltid rett til topps --- og lær av den beste .. sa far min alltid.. Det var det jeg visste - han var en klok mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #37 Del Skrevet 6. juli 2003 har du gjort noe husarb i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #38 Del Skrevet 6. juli 2003 Ja tenk jeg har det... -- først litt rengjøring... og deretter ... vet vel ikke om det kvalifiserer til husarbeid... men jeg har staket kloakk i over halvannen time... Trodde bare jeg skulle ned i kjelleren for å henge opp litt tøy .. og der bare fløt det.... På godt norsk DRI## JOBB.. Bokstavelig talt.... - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 6. juli 2003 Forfatter #39 Del Skrevet 6. juli 2003 Ja tenk jeg har det... -- først litt rengjøring... og deretter ... vet vel ikke om det kvalifiserer til husarbeid... men jeg har staket kloakk i over halvannen time... Trodde bare jeg skulle ned i kjelleren for å henge opp litt tøy .. og der bare fløt det.... På godt norsk DRI## JOBB.. Bokstavelig talt.... - Ja det er virkelig en dritt jobb har gjort det samme selv. Du fortjener virkelig og slappe av :D Ta deg et glass vin og nyt kvelden foran Pc`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #40 Del Skrevet 6. juli 2003 [quote="Kreps Ja det er virkelig en dritt jobb har gjort det samme selv. Du fortjener virkelig og slappe av :D Ta deg et glass vin og nyt kvelden foran Pc`n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå