Kreps Skrevet 5. juli 2003 #1 Del Skrevet 5. juli 2003 Blir du ikke sliten av å hoppe slik frem og tilbake hele tia? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #2 Del Skrevet 5. juli 2003 Sliten og sliten... - dette er jo den eneste trimmen jeg får Gjorde som deg - et lite forsøk på å bytte avatar i går... men det var faktisk noen som savnet bena mine (og ikke bare meg selv... ) - så de kom tilbake... Er liksom meg det... akkurat som du er "den merra" --- (ikke vondt ment... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2003 Så du kaller meg en merr? Jeg ligger nå ihvertfall stille...*ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #4 Del Skrevet 5. juli 2003 Så du kaller meg en merr? Jeg ligger nå ihvertfall stille...*ler* .. sorry blandet deg med Kira... (sånn er det når det stadig byttes avatarer) ... Noe som lingner mindre på ei merr ... skal vi vel lete lenger etter .. hva du er vet jeg ikke noe om .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #5 Del Skrevet 5. juli 2003 Du må dekkes litt til, Kreps. Er nok av mannfolk som er etter den der skinken, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 5. juli 2003 :D ok alt i orden vettu, bare fortsett og hopp du *skal telle hoppa jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #7 Del Skrevet 5. juli 2003 .. bare tell meg dere .. så behøver dere ikke rope på Jon--- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 5. juli 2003 Du må dekkes litt til, Kreps. Er nok av mannfolk som er etter den der skinken, altså. Mener du det er for utfordrene? kan ikke du stå vakt da ..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 5. juli 2003 1, 2, 3, 4, 5, ,6 ,7 4, nei jeg kommer helt ut av det jeg du hopper så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #10 Del Skrevet 5. juli 2003 Mener du det er for utfordrene? kan ikke du stå vakt da ..? Fra nå av er jeg Kreps bodyguard. *blotte muskler* Skygg unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #11 Del Skrevet 5. juli 2003 Tar omtrent tre steg i sekundet jeg .... - så kan du bare gange opp... - så slipper du å telle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 5. juli 2003 men da er jo poenge borte, det var jo at jeg skulle telle og bli trett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #13 Del Skrevet 5. juli 2003 Hoderegning er slitsomt det også ... Hvor mange hopp på fire mintutter?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 5. juli 2003 Hoderegning er slitsomt det også ... Hvor mange hopp på fire mintutter?? :o kan jo ikke regne det, skal jo ikke sove enda..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 5. juli 2003 Men hvor mange ganger beveger jeg beina i løpet av en time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #16 Del Skrevet 5. juli 2003 Tja si det.... -- for alt jeg vet kan du sparke hver gang jeg blunker - eller er ute av forumet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #17 Del Skrevet 5. juli 2003 :enig_animasjon: jupp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #18 Del Skrevet 5. juli 2003 Det var det jeg visste... stillest vann har dypest grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 5. juli 2003 stille før stormen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #20 Del Skrevet 5. juli 2003 Venter i spenning.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå