Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #1 Skrevet 4. mars 2009 Dater en mann på 39 og er forholdsvis fornøyd med ham i forhold til sex - men da jeg skulle til å suge ham litt kuttet jeg ut før det fikk startet, da jeg merket en litt streng lukt rundt penis. Han hadde vel kanskje ikke dusjet den dagen? Ekkelt var det! Hadde penis vært helt ren og vasket kunne sex har blitt mer morsomt. . Hva med dere, noen erfaringer for hvordan man kan få sagt i fra om dette til partneren?
Lykka Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Dater en mann på 39 og er forholdsvis fornøyd med ham i forhold til sex - men da jeg skulle til å suge ham litt kuttet jeg ut før det fikk startet, da jeg merket en litt streng lukt rundt penis. Han hadde vel kanskje ikke dusjet den dagen? Ekkelt var det! Hadde penis vært helt ren og vasket kunne sex har blitt mer morsomt. . Hva med dere, noen erfaringer for hvordan man kan få sagt i fra om dette til partneren? Æsj da ville jeg nok sagt ifra at han skulle tatt seg en tur på badet og vasket pikken. Jeg ville aldri i livet ha sugd en som det luktet stram pisse lukt av.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Ja nei da er det bare å gi klar beskjed, ingen kos uten rent utstyr! Jeg vasker meg selv, forventer ikke, og ville heller ikke vært komfortabel med, at typen skulle slikke hvis det luktet og ikke var rent og pent. Samme gjelder for han. Og det burde ikke være flaut å gi beskjed om noe sånt, dere er vel voksne begge to, så bare å gi beskjed på en fin måte det, så tviler jeg på at det skaper den store dramatikken
Gjest Rayden Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Du kan jo også gjøre slik at du KUN oral på han rett etter at han har dusjet og vasket seg, slik at han merker at du kun gjør det da, og at han skjerper seg med det? eventuelt ikke suge, og hvis han spør hvorfor du ikke vil, så si at du foretrekker ny-vaskede peniser.
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Dater en mann på 39 og er forholdsvis fornøyd med ham i forhold til sex - men da jeg skulle til å suge ham litt kuttet jeg ut før det fikk startet, da jeg merket en litt streng lukt rundt penis. Han hadde vel kanskje ikke dusjet den dagen?Han har nok dusjet vil jeg tro. Jeg kan selv merke min egen lukt om kvelden om jeg dusjer om morgenen. Jeg pleier dog å alltid å vaske meg, evt dusje før jeg kryper til køys. Har jeg mistanke om sex tidligere på kvelden sørger jeg for å vaske meg etter hvert eneste toalettbesøk, det er jo så fort gjort!
Gjest KateW Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Jeg syns pikk skal smake pikk og ikke såpe. Men det er forskjell på stram smak, og vanlig naturell pikkesmak... Men hvordan formidle til ham at han må vaske seg litt.... Hm, gi ham en innsåpningsrunk i dusjen, før du suger'n...
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Jeg syns pikk skal smake pikk og ikke såpe. Men det er forskjell på stram smak, og vanlig naturell pikkesmak... Pikk skal smake pikk ja, men ikke urin og svette. Det er nok, som med oss jenter, ganske forskjellig fra gutt til gutt hvor mye han lukter og hvor kjappt han lukter etter en dusj. Noen jenter må vaske seg ofte og kanskje mange ganger til dagen, mens andre kan vaske seg om morgenen med bare vann og fremdeles lukte ok om kvelden. Det har også mye med huden og talgproduksjon å gjøre. Mannen min er en av dem som ikke får oralsex uten at han er nyvasket fordi han lukter veldig mye selv bare to timer etter dusjen.
Gjest KateW Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Pikk skal smake pikk ja, men ikke urin og svette. . Det er jo akkurat det jeg sier...
macdreamy Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 nå er jeg vell litt spesiell. men når man er urenslig så tenker jeg at da tar man ikke vare på seg selv. så tenker jeg på sykdommer osv. som sagt jeg er vell litt spesiell... man SKAL VASKE UNDERLIV HVERDAG .kunne aldri drevet på med ei som ikke er renslig. ... fortell han at vann å såpe kan brukes... å skal brukes. du får vise han hvordan da vettu...
galskap Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 jeg putter ikke kuken i munnen om den lukter mugg. gå å vask deg om den skal inn i min munn!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 Takk for tipsene! Jeg er vel ikke så tøff på å si i fra om hva jeg ønsker og foretrekker...så det blir ikke så lett å skulle gjøre det. I tillegg har han bedt meg om å si i fra når jeg kommer. Men det er også litt flaut...dessuten kommer mange bare med seg selv og ikke med partneren.
MaryJ Skrevet 6. mars 2009 #12 Skrevet 6. mars 2009 For mye såpe burde han heller ikke bruke, da kan en være så heldig å anskaffe seg smegma, eller kukost som det så pent kalles. Såpe ødelegger PHen i underlivet, med mindre det er en såpe som er spesielt for underliv da(:
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #13 Skrevet 6. mars 2009 I tillegg har han bedt meg om å si i fra når jeg kommer. Men det er også litt flaut...dessuten kommer mange bare med seg selv og ikke med partneren. Si fra når du kommer? Vel, om han ikke merker at du kommer så er vel sannsynligheten ikke så stor for at du kommer vel? hos oss er det ingen tvil om når jeg kommer i all fall. Du må nok nødt til å bli flinkere til å si hva du ønsker ja. Det er bare å si det hele med ett smil. "Du, ta å hiv deg i dusjen da så skal du få en god blow job av meg". Han tar nok fort tegninga da.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #14 Skrevet 6. mars 2009 Jeg sier bare at han får ta seg en tur på badet og vaske seg. Gjorde det med eksen også. Det kunne ikke falt meg inn å ha sex uten å ha vasket meg samme dag... Jeg vil heller ikke ha samleie med en uvasket mann uten gummi, har hørt at man ikke skal putte noe i skjeden som man ikke ville tatt i munnen... :-P
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2009 #15 Skrevet 6. mars 2009 Det kunne ikke falt meg inn å ha sex uten å ha vasket meg samme dag... Såppas prippen ja. Du må være kjedelig å ha med på hyttetur...
Kizzy Skrevet 7. mars 2009 #16 Skrevet 7. mars 2009 (endret) Går fint an å vaske seg på hyttetur... Klut og vann, vaskeservietter... Endret 7. mars 2009 av Kizzy
Gjest Gjest Skrevet 7. mars 2009 #17 Skrevet 7. mars 2009 Her i huset vasker mannen pikken med Asan mann hver dag:) Ellers blir det ikke noe på han, stakkaren. Jeg vasker meg selvfølgelig også hver dag, ellers blir det ikke noe tunge på meg heller.. Si det til han du, på en fin måte. Evt spør om dere skal ta en dusj sammen, også sørger du for å vaske pikken hans, runke og suge han litt i dusjen. Da bør han skjønne tegninga:)
Fluffie Skrevet 7. mars 2009 #18 Skrevet 7. mars 2009 har hørt at man ikke skal putte noe i skjeden som man ikke ville tatt i munnen... :-P Det er veldig mye jeg vil putte i munnen, som jeg ikke vil putte i skjeden... Jeg ber alltid min kjaere om aa vaske seg foerst om jeg oensker aa suge han, siden han ofte lukter selv om han allerede har dusjet den dagen.
Gjest Purple Haze Skrevet 7. mars 2009 #19 Skrevet 7. mars 2009 Ta han med i dusjen og vask han selv da vel. Det kan jo være et deilig forspill til oralsex og annen sex:) Her kan vi gjerne ha oralsex selv om vi ikke har dusjet samme dag, men kanskje kvelden før. Spontan sex er veldig deilig...
Meaty Skrevet 7. mars 2009 #20 Skrevet 7. mars 2009 (endret) Mannfolk har det jo lett da, de trenger ikke å dusje'n engang, de kan bare slenge'n oppi vasken og skrubbe litt under springen. Endret 7. mars 2009 av Meaty
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå