Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk en sms av ei tidligere venninne her en dag der hu spurte er det sant at du pisset på deg på barneskolen, synes spørsmålet var litt vel barnslig bare. hvor gammel tror dere den jenta er etter spørsmålet å dømme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg fikk en sms av ei tidligere venninne her en dag der hu spurte er det sant at du pisset på deg på barneskolen, synes spørsmålet var litt vel barnslig bare. hvor gammel tror dere den jenta er etter spørsmålet å dømme?

Tullinger finnes i alle aldre, så det er umulig å si.

Gjest Gjest_mari_*
Skrevet

Får jo inntrykk av at det er noen fjortisser eller yngre da...

Skrevet

hu er liksom 30

Gjest Gjest
Skrevet

Ut i fra innlegget ditt vil jeg gjette at dere begge er 15 år.

Skrevet

[javel, er nok ikke deet noen av oss

Gjest Eurodice
Skrevet

Dette var et merkelig spørsmål å få fra en tidligere venninne, synes jeg. Hvorfor ville hun vite det? Det er noe som tilhører ditt privatliv.

Gjest Gjest
Skrevet

jeg var uheldig å tisse på meg da jeg gikk på barneskolen, men aldri fått slik melding av den grunn.

barnslig!!!

Skrevet

Dette var et merkelig spørsmål å få fra en tidligere venninne, synes jeg. Hvorfor ville hun vite det? Det er noe som tilhører ditt privatliv.

[/quoten

nei, hu gjør alt hu kan for å få ned selvtillitten min virke det som

Skrevet
jeg var uheldig å tisse på meg da jeg gikk på barneskolen, men aldri fått slik melding av den grunn.

barnslig!!!

ja syntes det var barnslig jeg å, hva så om gjorde det ell ikke på barneskolen.

Gjest Gjest
Skrevet

neste gang du får en slik melding, så skriv: hvem er du? får du da svar med forklaring på hvem hun er, så svarer du: deg kjenner jeg ikke.

det har jeg gjort i noen situasjoner, og da har det blitt stille.

Gjest Gjest
Skrevet

ut i fra dine tidligere innlegg, så ser jeg at du har hatt problemer med mobbing før også. er det den samme personen?

jeg tror du bør ta et oppgjør med de/den som mobber deg.

Skrevet

ut i fra dine tidligere innlegg, så ser jeg at du har hatt problemer med mobbing før også. er det den samme personen?

jeg tror du bør ta et oppgjør med de/den som mobber deg.

[/quoteja er samme person.

virke som om hu er sjalu ell noe.pga jeg har samboer og skal gifte meg snart mens hun aldri har hatt samboer å fortsatt bor hos foreldra sine. hu er sjalu av seg, typene hu har vært sammen med får jo ikke lov å prate med andre jenter uten at hu får vite om det engang.jeg ga typen hennes en hadet klem engang å da fikk jeg virkelig høre hva jeg var for noe etterpå

Gjest Gjest
Skrevet

ikke greit.

samme person som mobbet deg på pm? var ikke det en slektning av deg? har dere da fortsatt kontakt etter alt som har skjedd?

hvordan går det med bryllupsplanene?lenge siden det har vært noe oppdatering.

lykke til med alt sammen!

Gjest Gjest
Skrevet

eller var det den brysomme personen som prøvde å ødelegge ditt forrige bryllup?

uansett, håper jeg du snart får fred.

Skrevet
eller var det den brysomme personen som prøvde å ødelegge ditt forrige bryllup?

uansett, håper jeg du snart får fred.

nei, sorry jeg som blandet litt nå, de sakene gjelder 2 forskjellige personer

Gjest Gjest
Skrevet
nei, sorry jeg som blandet litt nå, de sakene gjelder 2 forskjellige personer

lett å bli forvirret, når flere har utsatt deg for mobbing. da var det altså den brysomme personen og ikke slekningen din som sendte deg meldinger for litt siden.

Skrevet
lett å bli forvirret, når flere har utsatt deg for mobbing. da var det altså den brysomme personen og ikke slekningen din som sendte deg meldinger for litt siden.

stemmer

Gjest Gjest
Skrevet
stemmer

tusen takk for oppklaringen.

gleder meg til du starter bryllupsdagbok og / eller generell dagbok. kjekt å lese om andre sin hverdag og bryllup.

Gjest Gjest_Isabel_*
Skrevet

Det jeg hadde svart på en sånn melding var :

Ja jeg tisset faktisk på meg på barneskolen. Ikke den første og sikkert ikke den siste heller! =) Gikk litt for lenge uten å gå på do da vettu, og da kom det =) Ha en fin kveld.

Hun vil tydligvis trykke deg ned og ha det morsomt på dine vegne, om du har en holdning der du viser at du bryr deg faen ikke hva hu sier, så får hu sjokk og vet ikke hva som skjedde med reaksjonen din, fordi den er helt annereledes enn hun hadde planlagt, jeg lover deg.... Hjernen hennes kommer nok å gå litt på høygir da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...