Gjest *smak* Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Det fasinerende med Big Brother er de menneskelige relasjonene. Det er rett og slett et spennende studie og se hvem som holder sammen og hvem som ikke kan fordra hverandre. Ukesoppdragene er også veldig spennende, hvor de ofte får en fest om de klarer oppdraget. Om det blr kjærestepar ut av noen er jo også fasinerende å føle med på.. Jeg kunne ønske at Big Brother kommer på lufta igjen, savner det veldig mye. Noen andre som er enige? Eller synes dere at BB har mistet nyhetens-interesse?
The Kitten Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Det fasinerende med Big Brother er de menneskelige relasjonene. Det er rett og slett et spennende studie og se hvem som holder sammen og hvem som ikke kan fordra hverandre. Ukesoppdragene er også veldig spennende, hvor de ofte får en fest om de klarer oppdraget. Om det blr kjærestepar ut av noen er jo også fasinerende å føle med på.. Jeg kunne ønske at Big Brother kommer på lufta igjen, savner det veldig mye. Noen andre som er enige? Eller synes dere at BB har mistet nyhetens-interesse? Dette er tull sant?
Gjest lei realityshow Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Jeg syns BB har mistet nyhetens interesse, null stemmer fra meg.
Gjest Emera Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Paradise Hotel er en god erstatning! Synes jeg.
Gjest *smak* Skrevet 4. mars 2009 #8 Skrevet 4. mars 2009 Nei jeg tuller ikke. Jeg elsker det konseptet og får mye underholdning ut av det!
Caramela Skrevet 5. mars 2009 #9 Skrevet 5. mars 2009 Begynner å bli smålei det meste av den slags realityshow. Så nei, ingen stemme herfra.
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 5. mars 2009 #10 Skrevet 5. mars 2009 Jeg skriver gjerne under på et opprom om å ALDRI la Big Brother slippe til på norsk TV igjen... ...men jeg er så lei av de såkalte "reality"-konseptene at jeg antakelig ikke er i målgruppen for "Big Brother".
Gjest Skrevet 5. mars 2009 #11 Skrevet 5. mars 2009 Heller big brother en paradise hotel. Paradise hotel blir litt mer, hvor mange kan man ha sex med på kortest mulig tid program.
CocoPiaf Skrevet 5. mars 2009 #12 Skrevet 5. mars 2009 Liker ikke Paradise Hotel litt en gang, syns det blir for mye sexgreier (ja jeg syns det), mens BB er litt mer humor og gøy istedenfor kun sex!! Syns det var supert når de miksa sammen svensker og norsker. Hadde håpet på at det skulle komme igjen. Du har min stemme !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå