Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2003 #1 Del Skrevet 5. juli 2003 Holder på å lage sanghefte. Hva er vanligå ha med? Hadde tenkt å ta med ; meny sanger gjestepresentasjon Er det noe annet som bør være med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 5. juli 2003 #2 Del Skrevet 5. juli 2003 Vi har menyen i brodkortene vi, så hos oss er det kun sanger og gjestepresentasjon som blir tatt med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sig Skrevet 5. juli 2003 #3 Del Skrevet 5. juli 2003 Hva mener dere med gjestepresentasjon i sangheftet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 5. juli 2003 #4 Del Skrevet 5. juli 2003 Det jeg mener er bordplasseringsoversikt der det også står hvem gjestene er og hva slags forhold de har til brudeparet... Eks... XXX XXX- brudens tante etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 6. juli 2003 #5 Del Skrevet 6. juli 2003 JEG SKAL HA DET SAMME SOM GJEST. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pudding Skrevet 6. juli 2003 #6 Del Skrevet 6. juli 2003 Vi skal ha gjestepresentasjon, bordplassering, sanger og masse bilder av oss selv som små fram til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 6. juli 2003 #7 Del Skrevet 6. juli 2003 Hva med å skrive litt om hvordan te seg som borddame og kavaler? Både litt serøist fra skikk og bruk, og litt humoristisk? Noen som har tips her? Jeg har nemlig strevd og strevd for at alle skal få en passende bordame og -kavaler. Og da er det jo fint at gjestene også er oppmerksomme på hvem "de har tilbords"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 6. juli 2003 #8 Del Skrevet 6. juli 2003 Tror vi også kommer til å ha meny, sanger, gjestepresentasjon og litt bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 7. juli 2003 #9 Del Skrevet 7. juli 2003 Hva med å skrive litt om hvordan te seg som borddame og kavaler? Både litt serøist fra skikk og bruk, og litt humoristisk? Noen som har tips her? Det var et kjempelurt tips, felix! Det maa jeg ta opp med gemalen! Hjemme har jeg et hefte om skikk og bruk, utgitt av Alle Kvinner en gang paa 40-tallet. Fullt av uhyre morsomme ting. Skal informere deg om jeg finner noe naar jeg kommer hjem til helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 7. juli 2003 #10 Del Skrevet 7. juli 2003 Venter spent, Helenius! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå