Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Fakta: Sluttet på P-piller april 08 Prøvd siden juli 08 Ustabile sykluser (mellom 31 og 40 dg) Fikk påvist for lavt stoffskifte, startet på lav dose Levaxin for 1 md siden. Prøveperiode 6: Fredag, 4 dager før IKM fikk mannen svar på sædprøven og han hadde nedsatt sædkvalitet... Ble superlei meg og frustrert... Mitt lave stoffskifte bidrar ikke positiv og nå dette i tillegg... Tenke at dette kunne ta laaaaaaang tid, evt. at vi ikke fikk det til i det hele tatt... Hadde en lang prat om hvordan vi skulle gjøre det i tiden som kom så prøveprosjektet ikke skulle bli så altoppslukende, og jeg så mye ldeppa Snakket også om ICSI og adopsjon som ting som kanskje kunnne bli aktuellt... Lørdag kveld (3 dager før IKM) kjente jeg bittelitt svake mens aktige smerter, og tenkte at det var jo litt tidlig i forhold til hvordan det pleier å være (pleier å få vondt samme dag som jeg får mensen). Søndag (2 dager før IKM) hadde jeg planlagt for lenge siden at jeg kunne ta en billigtest, men holdt på å ikke gjøre det fordi jeg var 99,9 % sikker på at det ikke var noe vits. Våknet tidlig, tok en test, men jeg var så negativ at jeg ikke gadde å vente mer en 2 min. Kastet så testen og sov litt videre. Når jeg våknet igjen 2 timer senere kikket jeg for morroskyld på testen og der var det to streker... Ble jo litt oppspilt men prøve å innbefinne meg med at testen ikke var gyldig siden den hadde ligget for lenge. Tok en ny billigtest på kvelden hvor jeg lot den for virke i 5 min og det var fortsatt to streker Ny billigtest neste morgen igjen og strekene var det fortsatt... Jøsses! Begynnte såvidt å tro på det. På IKM tok jeg en digital test og den lyste "gravid"... Man trenger ikke å ha mye symptomer Har alltid forestillt meg at jeg kom til å vite at jeg var gravid før positiv test pga symptomer, men jeg følte meg virkelig ikke gravid. Eneste symptom var svake svake sviende mensaktige smerter som kom innimellom (men har følt mye rart i magen de andre PPene som kan minne...) I dag på IKM er litt murring i magen det fortsatt eneste symptom. Er ikke kvalm, ikke trett, ikke ømme puppper, ikke økt utflod osv osv... Føler meg litt mer sulten enn vanlig, men ikke ekstremt. Vet at jeg har økt fare for abbort pga lavt stoffskifte så prøver å ikke ta helt av, men det er jo godt å vite at man i allefall kan bli gravid Også er det bare å krysse fingrene for at det går bra...! Det var min historie!
Gjest ikke_innloget_Linnah Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 hei! så flott å høre historien din! tusen takk for at du delte den er også veldig fint at du minner oss på at "man trenger ikke å ha mye symptomer". prøving er jo ett evig surr-varr av symptomjag :fnis: lykke til med graviditeten- dette går nok bra!
Pinkie Skrevet 4. mars 2009 #4 Skrevet 4. mars 2009 Må si det var kjempebra å høre at du ikke hadde noen symptomer. Man blir jo gal av å gå å kjenne etter hele tiden, i tillegg til at man leser om alle disse symptomene. Gratulerer så mye!
Redlady Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer og lykke til! Jeg hadde heller ingen klare symptomer, annet en uteblitt mens før jeg testet. Men jeg hadde gått 5 dager på overtid før, så jeg brukte noen dager før jeg turde å teste nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå