datajente Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hei! For et par uker siden fikk jeg lugg, og etter det har jeg fått mer kviser i panna enn det jeg pleide å ha tidligere. Er det en sammenheng her? I så fall, hva kan jeg gjøre for å unngå/motvirke dette??
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Samme skjer med meg! Vask luggen ofte, ikke bruk for mye produkter i den (særlig ikke feite produkter som voks o.l.) og ikke ta i den hele tiden! Clinique har en krem som heter noe med anti-blemish shield som skal beskytte huden mot ytre ekkelheter som gir kviser. Jeg har den faktisk, men har ikke noen formening om den funker, hehe. Men tenker noe sånt kan være greit å smøre i panna.
Gjest Sandbekken Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Jeg tror det har noe med at panneluggen stenger for luft i pannen, og at det da kommer kviser.. Jeg hadde tung og rett lugg for ca to år siden, og det kan jeg si dere var den mest stressende sveisen jeg noen gang har hatt! jeg opplevde en varm sommer med tung pannelugg.. ALDRI en til..
datajente Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2009 Ja, det er nok en sammenheng... Det hørtes veldig lurt ut å droppe fete hårprodukter og kanskje bruke noe som beskytter huden under luggen, ja. Veldig lurt! Det har jeg gjort i dag. Ingen hårspray i luggen og spot-remover-gel, som er det eneste aktuelle jeg fant i på badet, under luggen. I går kom jeg på det at det sikkert er lurt å ta luggen bort med en spenne i blant. Som tilhenger av The City har jeg sett at Erin gjør det, men jeg har ikke skjønt hvorfor ettersom jeg synes hun er så fin med den luggen. Kanksje dette er svaret.
Hilde Christina Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Hadde samme problem når jeg hadde tett lugg for noen år tilbake. Produktbruk har definitivt mye å si, luft er jeg ikke helt enig i. Om man bruker balsam for nær hårfestet merker man jo lett at urenheter dukker opp så det er tydelig at hårprodukter er ment for hår
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå