Bentebent Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg bare lurer på hvor mange av dere som fortsatt er i full jobb og hvor mange som er sykemeldt. Jeg er snart 30 uker på vei og fortsatt i full jobb, men kjenner at jeg begynner å bli sliten. Jeg bor og jobber i England så hvis jeg ikke kan jobbe så må jeg gå i permisjon, kan ikke bli sykemeldt de siste 11 ukene før fødsel, og permisjon er ikke spesielt godt betalt. Får kun ca 1230 kr i uka,så jeg presser meg selv til å gå på jobb hver dag. Helt utslitt og klar for senga når jeg kommer hjem kl 18.00 om kvelden. Skulle ønske jeg jeg hadde fått denne ungen i Norge, vi har et utrolig bra system for gravide og nye mødre.
SkumGummi Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jeg bare lurer på hvor mange av dere som fortsatt er i full jobb og hvor mange som er sykemeldt. Jeg er snart 30 uker på vei og fortsatt i full jobb, men kjenner at jeg begynner å bli sliten. Jeg bor og jobber i England så hvis jeg ikke kan jobbe så må jeg gå i permisjon, kan ikke bli sykemeldt de siste 11 ukene før fødsel, og permisjon er ikke spesielt godt betalt. Får kun ca 1230 kr i uka,så jeg presser meg selv til å gå på jobb hver dag. Helt utslitt og klar for senga når jeg kommer hjem kl 18.00 om kvelden. Skulle ønske jeg jeg hadde fått denne ungen i Norge, vi har et utrolig bra system for gravide og nye mødre. Jeg jobber fortsatt og det går greit Jobber på kontor så er ikke så slitsomt. Håper på å jobbe så lenge jeg kan... Men har fått bekkenløsning nå! Håper bare det ikke blir mye værre
evil eve Skrevet 4. mars 2009 #3 Skrevet 4. mars 2009 Jeg jobber som personlig assistent, og jobber ennå.. Men spørs hvor lenge det varer, har en tung jobb..
FangeLiv Skrevet 7. mars 2009 #4 Skrevet 7. mars 2009 Er i full jobb fortsatt, og planlegger å være det til permisjonen starter. Huff, det høres fælt ut å være hjemme så sent som 18 hver dag, og være helt utslitt da. Veldig bra system her i Norge ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå