Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Nå har Freia's appelsinsjokolade (som er formet som en appelsin) tilbake i butikkhyllene. Whooohoo!
The Kitten Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Nå har Freia's appelsinsjokolade (som er formet som en appelsin) tilbake i butikkhyllene. Whooohoo! Det er veldig bra den er formet som en appelsin. Da slipper jeg å gjennoppleve sjokket det var å spise sjokolade som smakte appelsin.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Nå har Freia's appelsinsjokolade (som er formet som en appelsin) tilbake i butikkhyllene. Whooohoo! I hvilke butikker finner man den?
Sheherasade Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Jeg vet!!!! Da jeg fant den stappet jeg meg i en hel en, helt alene. Og dette har skjedd to ganger! (ble litt småkvalm, men pytt-pytt). Finnes på Rimi.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #7 Skrevet 3. mars 2009 Mins jeg saa den paa Rimi (?) paa loerdag. Håper andre butikker også har den. Er ikke Rimi her hvor jeg bor
Saeria Skrevet 3. mars 2009 #8 Skrevet 3. mars 2009 *notere seg bak øret at en tur innom Rimi i morgen er påkrevd, selv om det skjer rett etter jeg har vært hos tannlegen *
vesla86 Skrevet 3. mars 2009 #9 Skrevet 3. mars 2009 Jeg ble så lykkelig da jeg fant denne igjen i Freia sin butikk i Karl Johan for et par uker siden! Nå begynner omtrent alle butikkene her i området (Drammen) å få den inn, men fant den først på Rimi ja Og den er såååå god!
Gjest rema ansatt Skrevet 4. mars 2009 #11 Skrevet 4. mars 2009 Vi har den på rema også. Men det er dessverre bare i forbindelse med påsken, så det er bare å hamstre!
Brud84 Skrevet 4. mars 2009 #14 Skrevet 4. mars 2009 Vi har den på rema også. Men det er dessverre bare i forbindelse med påsken, så det er bare å hamstre! Æsj, hadde håpet de var kommmet for å bli.... Da må jeg hamstre flere da! Kjøpte 2 stk i dag, på Ultra Værdens dessidert beste sjokolade!!!!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #15 Skrevet 4. mars 2009 Jaaaaaa! Har noen sett den i Trondheim? bunnpris har dem
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2009 #16 Skrevet 5. mars 2009 Nå har Freia's appelsinsjokolade (som er formet som en appelsin) tilbake i butikkhyllene. Whooohoo! I dag fikk jeg tak i den. Har ikke smakt den på mange år... Narvesen hadde den:D
Gjest Gjest_tine_* Skrevet 5. mars 2009 #18 Skrevet 5. mars 2009 Coop Prix, Rema 1000 og Ica har den også. Den er kjempegod. Den har sin egen side på facebook. Var nok det som gjorde utslaget for at Freia ville relansere den på nytt. Ikke rart spør du meg:)
Aurela Skrevet 5. mars 2009 #19 Skrevet 5. mars 2009 Coop Prix, Rema 1000 og Ica har den også. Den er kjempegod. Den har sin egen side på facebook. Var nok det som gjorde utslaget for at Freia ville relansere den på nytt. Ikke rart spør du meg:) Eller så er det som nevnt en sesongvare rundt påsken.. Er ikke helt sikker, men føler liksom at det har kommet tilbake før også.. Altså at den plutselig er i butikkhyllene og så borte (eller er det bare meg :klø
Gjest Cinzano Asti Skrevet 5. mars 2009 #20 Skrevet 5. mars 2009 Nå har Freia's appelsinsjokolade (som er formet som en appelsin) tilbake i butikkhyllene. Whooohoo! Ah, gode hytte-minner .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå