Gå til innhold

Freia' s appelsinsjokolade er tilbake!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har Freia's appelsinsjokolade (som er formet som en appelsin) tilbake i butikkhyllene. Whooohoo! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nå har Freia's appelsinsjokolade (som er formet som en appelsin) tilbake i butikkhyllene. Whooohoo! :)

Det er veldig bra den er formet som en appelsin. Da slipper jeg å gjennoppleve sjokket det var å spise sjokolade som smakte appelsin. :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

I hvilke butikker finner man den?

Skrevet

Jeg vet!!!! :ler: Da jeg fant den stappet jeg meg i en hel en, helt alene. Og dette har skjedd to ganger! :ler: (ble litt småkvalm, men pytt-pytt).

Finnes på Rimi.

Gjest Gjest
Skrevet

Mins jeg saa den paa Rimi (?) paa loerdag.

Gjest Gjest
Skrevet
Mins jeg saa den paa Rimi (?) paa loerdag.

Håper andre butikker også har den. Er ikke Rimi her hvor jeg bor :tristbla:

Skrevet

*notere seg bak øret at en tur innom Rimi i morgen er påkrevd, selv om det skjer rett etter jeg har vært hos tannlegen :sjenert::ler: *

Skrevet

Jeg ble så lykkelig da jeg fant denne igjen i Freia sin butikk i Karl Johan for et par uker siden! Nå begynner omtrent alle butikkene her i området (Drammen) å få den inn, men fant den først på Rimi ja :) Og den er såååå god!

Skrevet

De har den også på coop obs i bergen :)

Gjest rema ansatt
Skrevet

Vi har den på rema også. Men det er dessverre bare i forbindelse med påsken, så det er bare å hamstre!

Skrevet

Jaaaaaa! :danser::hoppe::duskedame:

Har noen sett den i Trondheim?

Skrevet
Vi har den på rema også. Men det er dessverre bare i forbindelse med påsken, så det er bare å hamstre!

Æsj, hadde håpet de var kommmet for å bli....

Da må jeg hamstre flere da! Kjøpte 2 stk i dag, på Ultra

Værdens dessidert beste sjokolade!!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Jaaaaaa! :danser::hoppe::duskedame:

Har noen sett den i Trondheim?

bunnpris har dem :)

Gjest Gjest
Skrevet

I dag fikk jeg tak i den. Har ikke smakt den på mange år... Narvesen hadde den:D

Skrevet

meny har!

Gjest Gjest_tine_*
Skrevet

Coop Prix, Rema 1000 og Ica har den også. Den er kjempegod. Den har sin egen side på facebook. Var nok det som gjorde utslaget for at Freia ville relansere den på nytt. Ikke rart spør du meg:)

Skrevet
Coop Prix, Rema 1000 og Ica har den også. Den er kjempegod. Den har sin egen side på facebook. Var nok det som gjorde utslaget for at Freia ville relansere den på nytt. Ikke rart spør du meg:)

Eller så er det som nevnt en sesongvare rundt påsken.. Er ikke helt sikker, men føler liksom at det har kommet tilbake før også.. Altså at den plutselig er i butikkhyllene og så borte (eller er det bare meg :klø:)

Gjest Cinzano Asti
Skrevet

Ah, gode hytte-minner :hjerte: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...