Gå til innhold

Til dere damer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. lurer på en ting

jeg har en jobb der jeg er ute hverdag å møter kunder. er på steder med mye folk osv. mange ganger opplever man øyekontakt med det motsatte kjønn som er mer enn bare forbigående kontakt.

hva tenker dere?

hva skulle dere ønske skjedde i sånne situasjoner ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. lurer på en ting

jeg har en jobb der jeg er ute hverdag å møter kunder. er på steder med mye folk osv. mange ganger opplever man øyekontakt med det motsatte kjønn som er mer enn bare forbigående kontakt.

hva tenker dere?

ja skal slutte å se så mye på tv macdreamy;P

man tenker jo gjerne over hva den andre personen mener og vil med øyekontakten personen gir deg... jeg ville vel tenkt sexuelt ganske fort, at personen har lyst på meg og at vi kunne glemt alt og alle rundt oss og bare hatt heftig sex midt i gata mellom alle menneskene som om det var den mest naturlige ting i verden :skratte:

men nå er jo jeg litt spesiell;P

Skrevet
at personen har lyst på meg og at vi kunne glemt alt og alle rundt oss og bare hatt heftig sex midt i gata mellom alle menneskene som om det var den mest naturlige ting i verden

det var en ganske deilig fantasi... det kunne jeg tenkt meg...

Skrevet
det var en ganske deilig fantasi... det kunne jeg tenkt meg...

agreed

Gjest Gjest
Skrevet

Ingen verdens ting. Jeg synes det er hyggelig med oppmerksomheten men hadde du gjort noe mer hadde jeg antakeligvis syntes du var brekk-ekkel med mindre du har en helt fantastisk personlighet og ser ut som Wentworth Miller.

Gjest Gjest
Skrevet

Skjer stadig vekk og jeg lurer på om fyren har fått ett rusk på øyet.

Skrevet

Hvis en person faktisk tørr å se meg inn i øynene så tar jeg det som et tegn på respekt og at personen er trygg på seg selv. Ikke for å skuffe deg, Mcdreamy :P

Gjest Gjest
Skrevet

Flørting i øst og vest er veldig hyggelig og morsomt - men det betyr IKKE t jeg har planer om å forføre de jeg flørter med! ;)

Gjest gjestkvinne33
Skrevet
Hei. lurer på en ting

hva tenker dere?

Ville ønsket meg et veldig innbydende smil fra deg med et lurt glimt i øyet , - så kan du la resten være opp til henne . Får du positiv respons - kan du jo be henne med ut kanskje ?

Gjest Gjest
Skrevet

Er mannen hot og deilig så stikker det litt ekstra:D Men skulle ikke ønske det skejdde noe som helst mer.....Thats it!

Skrevet
ja skal slutte å se så mye på tv macdreamy;P

man tenker jo gjerne over hva den andre personen mener og vil med øyekontakten personen gir deg... jeg ville vel tenkt sexuelt ganske fort, at personen har lyst på meg og at vi kunne glemt alt og alle rundt oss og bare hatt heftig sex midt i gata mellom alle menneskene som om det var den mest naturlige ting i verden :skratte:

men nå er jo jeg litt spesiell;P

heheh... da er vi spesielle begge 2 da. siden jeg også kan få sånne tanker:) dumt vi aldri har hatt øyekontakt da hehe....

begynner jo glammodeller og paradis hotell på tv snart . så regner med du skal se det også :)

Skrevet
heheh... da er vi spesielle begge 2 da. siden jeg også kan få sånne tanker:) dumt vi aldri har hatt øyekontakt da hehe....

begynner jo glammodeller og paradis hotell på tv snart . så regner med du skal se det også :)

haha;P

jeg er nok bare litt spesiell. har alltid vært veldig glad i flørt og sex og å tenke skittent i de rareste situasjoner er veldig meg(A) men men.

ja nå om dagen sitter jeg inne å råtner eller ligger i senga til forloveden å har det digg så blir nok tv kikking på meg fremover ja;P

Skrevet
haha;P

jeg er nok bare litt spesiell. har alltid vært veldig glad i flørt og sex og å tenke skittent i de rareste situasjoner er veldig meg(A) men men.

ja nå om dagen sitter jeg inne å råtner eller ligger i senga til forloveden å har det digg så blir nok tv kikking på meg fremover ja;P

som meg du da:)

får holde oss oppdatert på tv greiene da:)

Skrevet
som meg du da:)

får holde oss oppdatert på tv greiene da:)

hehe yes baby!;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...