Rapitap Skrevet 5. juli 2003 #1 Del Skrevet 5. juli 2003 Hei! Noen som har lyst å prate tull, seriøst eller hoste opp noe jeg kan finne på? Gubben sover på sofaen, sikkert solstikk....jeg er trøtt i kroppen etter all soling og aktiviteter for dagen, men ...... er i ett rastløst humør. Hjelp å få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #2 Del Skrevet 5. juli 2003 Samme her, dårlig fra i går. :oops: Ja, vi kjeder oss, noen som vil komme med tips? ... Jeg har allerede vasket huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 5. juli 2003 Oy! Flinke damen! Jeg har ett hus som ser IKKE ut, men driter i det! Løper heller etter solen mens jeg har den...og nå, nei, nå gidder jeg ikke. Drikker solo, har NRK på, noe om egypt..... Du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 5. juli 2003 *hehehe* "Du kan drepe din egen mat?" What ya' mean sweety? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. juli 2003 #5 Del Skrevet 5. juli 2003 Jeg kjeder meg også... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #6 Del Skrevet 5. juli 2003 Kjente deg ikke igjen Kira... hvor ble hesten av....? Godt du beholdt "mottoet".... hvertfall .. og så måtte du gi oss andre som ikke har gjort noe fornuftig i dag dårlig samvittighet.... :evil: Men det er flere av oss som har hatt sansen for Kiras motto http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=39129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 5. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 5. juli 2003 Skal vi gå til chatten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. juli 2003 #8 Del Skrevet 5. juli 2003 Vurderer. *spille spill på nettet *se en video (hvorfor er det ingenting på tv?!) *lese en bok(gidder jeg ikke.. tror jeg) *gå inn på spray og myse på rare mennesker *henge rundt på KG, gå inn på chatten *skrive rare dikt og legge de ut på dagbladet *sjekke klesskapet, hvilke klær passer ennå? *sjekke frysa, noe spennende? *ringe noen *skrive mail/brev til noen jeg burde HVA annet?!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. juli 2003 #9 Del Skrevet 5. juli 2003 Ok, jeg er på chatten,men der er ingen andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #10 Del Skrevet 5. juli 2003 Skal jeg ta tilbake hesten? Jeg sitter nå her, har TV-en på i bakgrunnen, noen fjell der, eller var det steinmennesker? Hrmf. Kanskje jeg skulle spille, et eller annet. Vet ikke hva ... Chatten funker ikke hos meg. Jeg har klart å lese en bok, forrige natten her, om ei jente som hadde leukemi, så fikk hun vite at hun var adoptert. Så da passet ingen av søskenene som hun trodde hun hadde til donor. Så fikk hun et brev på sykehuset, med en sjekk på hundre tusen dollar. Så hun måtte finne den biologiske moren sin for å finne en donor som kunne passe, om hun hadde noen unger, eller faren, som stakk. Moren til denne jenta fikk henne utenfor ekteskap, og ga derfor bort henne. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #11 Del Skrevet 5. juli 2003 JA .. vil ha hesten tilbake... mye lettere å kjenne deg igjen - Cita - har ganske lik vofs... så det er lett å blande... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 5. juli 2003 #12 Del Skrevet 5. juli 2003 Var veldig søt den vofsen din da... :D Kunne godt kost litt på h*n altså.. Den boka hørtes tragisk ut.Hvor kom pengene fra?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 5. juli 2003 #13 Del Skrevet 5. juli 2003 Skal vi gå til chatten? kommer ikke inn jeg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. juli 2003 #14 Del Skrevet 5. juli 2003 Takk Kira - nå var du deg selv igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #15 Del Skrevet 5. juli 2003 Sånn. Ja, var en blå dobermann. :D Var ikke en veldig hyggelig bok, nei. Hun trodde alt var en spøk, men det var det ikke. Pengene kom fra noe som het "Stiftelsen et Siste Ønske". Men hun hadde fått de pengene derfra, for at de pengene skulle hjelpe henne med å finne den biologiske moren, så de kunne finne en beinmargsdonor til denne jenta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 5. juli 2003 #16 Del Skrevet 5. juli 2003 Takk Kira - nå var du deg selv igjen.... Å, jada. The old Kira is back. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå