Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Hei. Jeg skal prøve å få barna til å rydde inn vasket tøy i sine egne klesskap/skuffer. Istedet for å lage disse lappene selv, ønsker jeg gjerne tips om jeg kan få kjøpt noe slikt på nettet? Trenger da bilde av genser, bilde av bukse, bilde av undertøy m.m. som kan henges/klistres på skuffer etc. Ønsker også tips om bilder av leker som kan klistres på lekekasser etc. slik at barna kan rydde selv. Takk
Leanne Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 jeg vet ikke om man får kjøpt sånt jeg.. men jeg har brukt google og funnet bilder av duplo, lego, bøker, biler, tog, dukker, ull klær, votter, sokker osv... skrevet de ut og festet på skuffer/skap med kontaktpapir..
Ma Ling Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Vet dessverre ikke om noen nett-butikk, men har sett klistremerker i "papirdukkestil" på stativene til Norli og Libris. Oftest rosa og/eller jentete, da...
Ellen Skrevet 5. mars 2009 #4 Skrevet 5. mars 2009 http://www.plingfalkform.no/tidyup.aspx Disse er det reklamert for i siste nr av Mamma og F&B..
mowgli Skrevet 6. mars 2009 #5 Skrevet 6. mars 2009 På Spreadshirt kan du lage dine egne klistremerker, kanskje det kan være noe?
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #6 Skrevet 17. mars 2009 Bruk koffertlapper og lim bilder inni. Bilder av en sokk og en legokloss er da vel ikke så vanskelig å finne?
Gjest Gjest_Merete_* Skrevet 17. mars 2009 #7 Skrevet 17. mars 2009 Bruk koffertlapper og lim bilder inni. Bilder av en sokk og en legokloss er da vel ikke så vanskelig å finne? Nei, vanskelig er det ikke. Tar bare litt tid. Og nå er det gjort. Jeg har lett rundt og sendt mail uten at noen kunne hjelpe meg. Nå har jeg funnet frem masse bilder. Både av alle typer klær (truser, sokker, joggedresser, luer, votter m.m.) samt leker (Barbie, Babydukker, My little Pony, Lego, CD'er, Bøker m.m.). Veldig fornøyd med resultatet. Nå gjenstår det bare å printe ut dette på tykk papp og feste på skuffer, esker etc. Blir nok veldig bra, og jentene lærer seg å legge på plass klær og leker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå