Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg er en av de som for lengst har registrert meg hos brønnøysund for reklame, telefonsalg. Dette har fungert veldig bra inntil de siste uker. Hagler inn med reklame på mobil, epost.. Så jeg sier det til dere alle som ikke vil ha det, send mail til leverandør, be om bekreftelse at de har slettet nr, email så skal dere se det blir en slutt på det. Forstår bare ikke hvor de får tak i info hen, så skal aldri legge igjen en eneste email adr jeg bruker en eneste plass eller tlf nr noen plass (kun til de jeg vet er SERIØSE). For det bli viderformiddlet på en eller anna måte.. Bare en reminder til alle som ikke er så glad i dette. Pass på, er alltid en anna bakside med at de vil ha email adressen deres eller mobil nr
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2009 #2 Skrevet 4. mars 2009 Jeg er en av de som for lengst har registrert meg hos brønnøysund for reklame, telefonsalg. Dette har fungert veldig bra inntil de siste uker. Hagler inn med reklame på mobil, epost.. Så jeg sier det til dere alle som ikke vil ha det, send mail til leverandør, be om bekreftelse at de har slettet nr, email så skal dere se det blir en slutt på det. Forstår bare ikke hvor de får tak i info hen, så skal aldri legge igjen en eneste email adr jeg bruker en eneste plass eller tlf nr noen plass (kun til de jeg vet er SERIØSE). For det bli viderformiddlet på en eller anna måte.. Bare en reminder til alle som ikke er så glad i dette. Pass på, er alltid en anna bakside med at de vil ha email adressen deres eller mobil nr Jeg returnerer reklame til avsender. uten frimerke, så får de betale også. Får de tilstrekkelig nok retur, så kansje de gidder og oppdatere seg på hvem som er reg. hos Brønnøysund Alle de jeg kjenner gjør det.
stjernekyss Skrevet 5. mars 2009 #3 Skrevet 5. mars 2009 Jeg returnerer reklame til avsender. uten frimerke. Adoptert
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå