Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #22 Skrevet 6. juli 2003 Åååå Tuuuuusenfrrrrryd....? (husk honning og melk i den fløyelsmyke stemmen dette skal lokkes med...)
Crazee Skrevet 6. juli 2003 #24 Skrevet 6. juli 2003 Og den ordentlige måten..? Syntest det var ordentleg nok, eg... Men OK, enkelte kan nok innleia med [kreizi]
Gjest Qlio Skrevet 6. juli 2003 #26 Skrevet 6. juli 2003 KULIO ikke KLIO. Jeg er ingen bil..... ikke spesiellt kul heller, men hvertfall ingen bil! Nicket er forresten etter min avdøde hannhund.
waco Skrevet 6. juli 2003 #28 Skrevet 6. juli 2003 [Ooh`Wacooo] Man må legge litt følelse når man uttaller navnet mitt, da sier man det på korrekt måte, eller hvis man vil være skikkelig fin (f eks når man innrømmer feil) så kan man si [O'Waco], med en mer stum O-lyd hvis dere skjønner hva jeg mener...? Det er en dyp og god Wacoooo for det er respektabelt navn... oooooOOOO drar man på slutten for å vise storheten ved navnet. Waco Ubeskjeden.
Gjest Qlio Skrevet 6. juli 2003 #29 Skrevet 6. juli 2003 Starfish: Hehe, du er ikke den første..... dommere (i hundekonkurranser) ropte ofte på KLIO, uten at det kom noen inn i ringen, men jeg lærte snart at det var meg det også (kjært barn, osv...).
Tusenfryd Skrevet 6. juli 2003 #30 Skrevet 6. juli 2003 Du har vært klio hos meg så langt, KUlio. Hos meg også... :oops:
Gjest Mzfire Skrevet 6. juli 2003 #32 Skrevet 6. juli 2003 Missfairr I ett ord. Har sett noen skriver navnet mitt med mellomrom.
AUF Skrevet 6. juli 2003 #33 Skrevet 6. juli 2003 A-U-F en og en bokstav. Noen som kan tippe hva de står for???
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2003 #34 Skrevet 6. juli 2003 Artig, Ung og Fantastisk? Arme Unge Fe? Anita Ulrikke Fagerli? Artig Utviklet Fotsopp?
AUF Skrevet 6. juli 2003 #35 Skrevet 6. juli 2003 Artig, Ung og Fantastisk? Arme Unge Fe? Anita Ulrikke Fagerli? Artig Utviklet Fotsopp? Hehe, mange gode forslag.... Det er nok kjedeligere enn som så :-?
AUF Skrevet 6. juli 2003 #37 Skrevet 6. juli 2003 fortell, fortell Mie - lurer fælt :D ok da... siden det er du AUF er arbeiderpartiets ungdomsforening... Ikke det at jeg er medlem eller at jeg vil det, men syntes det var litt stilig bokstavkombinasjon :-?
LilleBille Skrevet 6. juli 2003 #38 Skrevet 6. juli 2003 .. Trodde bokstavene var for Arbeidernes Ungsoms Fylking jeg -- og ikke forening
Gjest gjesta Skrevet 6. juli 2003 #40 Skrevet 6. juli 2003 Ahhhhh.......tenkte jo på det, men trodde det var litt for opplagt. :oops:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå