Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg abonnerte på SMS-varsling om Tour de France fra TV2 i sommer, men nå presterer de å sende meg masse dritt om andre sykkelritt jeg ikke er interessert i å få varsling om. Grunnen til at jeg ønsket varslingen var at jeg i et par uker ikke hadde tilgang til TV eller radio eller andre medier å følge rittet direkte på.

Jeg finner ingen informasjon noe sted om hvordan jeg avslutter varslingen, og antok at meldingene ville slutte automatisk etter TdF eller muligens starte opp igjen ved neste TdF. Jeg har aldri mottatt noen informasjon om at SMS-varsling om andre sykkelrelaterte saker ville bli sendt til meg.

Kodeordet, såvidt jeg husker, var "tdf", og nummeret jeg mottar meldinger fra er 1984. Jeg har selvfølgelig prøvd meg på "tdf stopp" til 1984, uten resultat.

Er det noen som vet hvordan jeg avslutter abonnementet eller hvor jeg kan finne denne informasjonen? Kjappe søk på TV2s nettsider har vært resultatløse, og jeg tenkte jeg skulle spørre her før jeg kontakter TV2 direkte (aner ikke hvilken avdeling jeg i så fall bør kontakte).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...