Gjest Utlogget Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 Jeg møtte en på jobben i et arrangement som var nå i helgen. Har kun visst hvem han har vært og vært på hilseren med han. Vi fant tonen umiddelbart - like overraskende for oss begge egentlig. Endte med at vi hang sammen hele kvelden, til vi tilslutt tok taxi hjem (hver for oss ) Har tenkt på han masse etter dette, eller hele tiden vil jeg si Møtte han igjen i dag, i gangen. Var bare meg og han. Han var på vei inn etter å ha jobbet ute, og jeg var på vei hjem. Så at han også ble glad og litt satt ut over å se meg- Det var veldig tilfeldig, og sikker meningen at vi skulle møtes sånn i gangen.. hehe! (lov å håpe). Han startet med å gi meg en klem og sa det var koselig å se meg igjen, så spurte han om jeg hadde fylleangst etter festen, jeg sa nei og at det hadde jeg ingen grunn til. Han sa han ikke har det og synes det var veldig koselig. Så sier han igjen at det var veldig koselig å se meg igjen (han sa dette to ganger på to minutter). Så sa han at han sikkert luktet vondt nå, siden han hadde vært ute å jobbet.. så han var hvertfall opptatt av å ta seg godt ut og sa det var koselig å se meg to ganger på disse to minuttene Da vi gikk sa han, vi snakkes XXX. Jeg var helt oppe i min egen sky etter dette :rødme: tenker bare enda mer på han, og synes han bare er så bra!! Blåste i om han så litt shabby ut, evt. luktet vondt.. Ut i fra den lille episoden i dag, hva tror dere?
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 At han i alle fall ble veldig glad for å se deg, og at han liker deg. Hvor mye får tiden vise! Siden dere jobber sammen er det sikkert lurt å ta det litt med ro, men jeg kjente suget i magen når jeg leste det du hadde skrevet.... Ikke ofte en drømmer om å være yngre og uten de forpliktelsene en har i dag, men det hadde vært deilig å være så betatt/forelsket og ikke vite utfallet - igjen.... sukk!
Frysepulver Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Du trenger ikke gi opp håpet ihvertfall Kjør på, men som den over her sa - jobbflørter kan man jo være litt forsiktig med...
Sukkerbunn Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Så koselig da! Høres ut som han liker deg, ellers hadde han ikke sakt at det var koselig å se deg to ganger på de to minuttene . Jeg hadde nok ikke sakt det til en kollega dersom jeg ikke hadde ment det. Eller hva? man er vel litt ekstra forsiktig på arbeidsplassen? ...forresten så var han jo opptatt å ta seg godt ut, med tanke på at han tenkte over at han kanskje lukta vondt! så det virker jo positivt.
Gjest Hilde K S Skrevet 3. mars 2009 #5 Skrevet 3. mars 2009 Det er jo mange som treffer hverandre gjennom jobben. Og det høres i alle fall ut som at han liker deg.
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2009 #6 Skrevet 3. mars 2009 Ut fra denne episoden tror jeg du er veldig forelsket
Tintin Skrevet 4. mars 2009 #7 Skrevet 4. mars 2009 Det hørtes skikkelig koselig ut!! Tror definitivt han liker deg, jeg også. Du får bare se hva som skjer fremover, får håpe på at dere får prata litt mer og sånn. Kanskje det utvikler seg til noe mer!
Hilde Christina Skrevet 4. mars 2009 #9 Skrevet 4. mars 2009 Litt vanskelig å si bare utifra en samtale i gangen, men virker vel lovende...?
Gjest Utlogget Skrevet 4. mars 2009 #10 Skrevet 4. mars 2009 Kjenner jeg tenker på han ganske mye! har ikke sett han noe mer.. sukk.. men så var det det med tålmodigheten da Lurer vel egentlig på om det var et positivt første møtet etter den fine kvelden?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå