Gå til innhold

celulittkremer som funker?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

jeg vet alt det der med at man skal trene, såise sunt, drikke mye vann...bla bla bla... he he :)

men det jeg lurer på.. er det noen kremer der ute som i tillegg til alt dette hjelper med å stramme huden?

tar imot alle tips :)

gleder meg til å høre.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg vet alt det der med at man skal trene, såise sunt, drikke mye vann...bla bla bla... he he :)

men det jeg lurer på.. er det noen kremer der ute som i tillegg til alt dette hjelper med å stramme huden?

tar imot alle tips :)

gleder meg til å høre.... :)

tror de fra "matas" funker veldig bra faktisk!

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

sjekket siden, og tror ikke det er noe for meg ... :gjeiper:

er egentlig ute etter en krem som kan hjelpe å stramme huden sammen med sunt kosthold og trening!!

hvis noen har erfaringer med dette, så håper jeg virkelig å på hjelp.. :)

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet

matis ja... hvilke butikker selger disse produktene da?

har du erfaring med matis?

:)

veldig takknemlig for svar :I)

Gjest Gjest_Marmelade
Skrevet

Hudpleiesalonger selger Matis. vet om den nye salongen på Thv. meyers gt på grunerløkka.. også butikken som selger hudpleieprodukter første etg. på oslo city

Gjest Gjest
Skrevet

Noen billkigere alternativ: Du kan sjekke boots apotek. der har de noen geler/kremer mot cellulitter fra Botanics bla. Cubus har også kremer med bevist virkning. du kan jo spørre betjening ol. (her kan du spare penger). Lykke til!

Gjest ¤bella¤
Skrevet (endret)

Dette var oppe på Opera for en stund siden husker jeg. Og da kom de frem til at det er INGEN kremer som funker ;)

Hadde de gjort det hadde jo ikke folk gått rundt med celulitter :ler:

Det er nok heller masasjen man gjør, når man smører seg...

Endret av ¤bella¤
Skrevet

tror det er bevsit at noen kremer faktisk fungerer :)

Gjest Gjest
Skrevet

jepp. kun de som tør å prøve ser forskjellen. er en vel bevart hemmelighet tydeligvis. de som ikke tror det funker får heller prøve selv får de bastant konkluderer med at det ikke virker!..

Gjest Gjest_liz_*
Skrevet
jepp. kun de som tør å prøve ser forskjellen. er en vel bevart hemmelighet tydeligvis. de som ikke tror det funker får heller prøve selv får de bastant konkluderer med at det ikke virker!..

har du prøvd selv noen som du vet virker??

kom gjerne med merkene? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...