Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg fikk en utbetalingsblankett fra Nav i dag, men der ser jeg at det er blitt utbetalt til feil konto. Min gamle, som ikke lenger er i bruk..

Jeg skal såklart ringe dit i morgen, men er det noen som vet hvordan de håndterer en slik situasjon?

Jeg har jo krav på pengene, så de er vel pliktig til å rette opp i feilen de har gjort?

Skrevet

Har du oppgitt den nye kontoen, da? Hvis du har det, så burde det jo være soleklart at det er Navs ansvar.

Skrevet

Ja, eller.. Dette var en utbetaling fra Nav trygd, og Nav arbeid har 100% sikkert mitt nye kontonummer. Og de skal jo (ihvertfall på papiret) være tilknyttet samme system?

Skrevet

Penger som blir betalt inn på en avsluttet konto vil som hovedregel bli returnert til avsender. I enkelte tilfeller kan de bli stående på en samlekono i banken. Avsender kan da ta kontakt med banken og få pengene returnert. Ta kontakt med Nav så ordner det seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...