yoga Skrevet 3. mars 2009 #1 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei, jeg fikk en utbetalingsblankett fra Nav i dag, men der ser jeg at det er blitt utbetalt til feil konto. Min gamle, som ikke lenger er i bruk.. Jeg skal såklart ringe dit i morgen, men er det noen som vet hvordan de håndterer en slik situasjon? Jeg har jo krav på pengene, så de er vel pliktig til å rette opp i feilen de har gjort? Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/397600-utbetaling-fra-nav/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plym Skrevet 3. mars 2009 #2 Del Skrevet 3. mars 2009 Har du oppgitt den nye kontoen, da? Hvis du har det, så burde det jo være soleklart at det er Navs ansvar. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/397600-utbetaling-fra-nav/#findComment-6639571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 3. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 3. mars 2009 Ja, eller.. Dette var en utbetaling fra Nav trygd, og Nav arbeid har 100% sikkert mitt nye kontonummer. Og de skal jo (ihvertfall på papiret) være tilknyttet samme system? Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/397600-utbetaling-fra-nav/#findComment-6639625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 3. mars 2009 #4 Del Skrevet 3. mars 2009 Penger som blir betalt inn på en avsluttet konto vil som hovedregel bli returnert til avsender. I enkelte tilfeller kan de bli stående på en samlekono i banken. Avsender kan da ta kontakt med banken og få pengene returnert. Ta kontakt med Nav så ordner det seg. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/397600-utbetaling-fra-nav/#findComment-6639725 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå