Gå til innhold

pussige detaljer du ser på boligannonser.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Elastica
Skrevet

Jo, oppredd seng på verandaen på vinterstid er litt spesielt. I tillegg synes jeg det er litt rart å ta med bilder fra utsikten fra Ekebergrestauranten. :fnise:

Minner meg om da jeg var på en del visninger på store leiligheter på slutten av nittitallet, sammen en venninne som skulle kjøpe. I samtlige var det plassert en Le Courbousier liggestol, og et kokebokstativ med kokebok oppslått på oppskrift på østers på kjøkkenet. :fnise:

Skrevet

Kom over en annonse i fjor på et hus i Risør, helt tilfeldig. Utebildene fra hagen var tydelig fra et familieselskap. Synes det var litt spesielt, kan du si.

Skrevet

Her får jeg lyst til å...vel, ingenting. Ikke engang å gå inn i huset.

Og den sengen på verandaen tilhører vel noen med for mange "Maison" og "Vakre Hjem" i bladbunken. Fikk litt sånn sledetur-med-hest-diger-tømmerhytte-på-fjellet-vibber av den.

Gjest Elastica
Skrevet

Ikke egentlig trendy, bare stygt. :fnise: I mine øyne da.

Mens jeg synes "låven" lenger opp egentlig var ganske fin utvendig. :)

Gjest Gjest
Skrevet
Å kjære vene. Her tror jeg selger hadde fått opp salgssummen dersom vedkommende hadde spandert litt maling og rydding.

Ikke tvil om det

Skrevet
Enda en som ikke har tatt hensyn til nabohusene sine farger.......

Og DET følte jeg var på sin plass. Selv om jeg egentlig foretrekker hvite hus, så synes jeg det blir litt for sterilt med mange helt hvite hus i rekke. Totalt ukoselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...