Gjest Anonymous Skrevet 5. juli 2003 #1 Skrevet 5. juli 2003 Er det noen som har et bra tips mot sorte prikker? Har vært nokså heldig og aldri hatt særlig kviser, men har blandingshud og er plaget av sorte prikker på haken og nesa. Har hatt dem så lenge jeg kan huske, men har ikke funnet noe hittil som har hjulpet meg. Noen som har noe å anbefale?
Gjest Adina Madeleine Skrevet 5. juli 2003 #2 Skrevet 5. juli 2003 Som med alt annet, finnes det heller ikke noen vidunderkur mot sorte prikker. :blunke: Du skriver litt lite om deg selv til at man får noe inntrykk av hvordan du steller huden din. Renser du? Med hva? Hvor ofte? Bruker du kremer? Masker? Skrubb? Går du til hudpleier? Adina M.
Gjest Qlio Skrevet 6. juli 2003 #3 Skrevet 6. juli 2003 Mine sorte prikker forsvant etter at jeg begynte med MD Formulations. Men produktene koster mer enn rensemelk på Rema1000, og må brukes to ganger per dag i en tre mnd tid. Men vil du bli kvitt skiten, må du være "trofast".
Samsara Skrevet 6. juli 2003 #4 Skrevet 6. juli 2003 Du må rense, rense og rense. Stelle huden skikkelig. Det er ikke jeg så flink til, med resultat deretter. Og jeg har virkelig ingen unnskyldning, for jeg må ha minst et dusin rensekonsepter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå