Gjest Koukla Skrevet 3. mars 2009 #1 Skrevet 3. mars 2009 (endret) Jeg har funnet verdens nydeligste brudepikekjoler, men det er en stund siden, og jeg kan ikke for mitt bare liv huske hvor de er fra! Muligens ebay? Muligens hvorsomhelst... Noen som kan hjelpe? Evt vet hvor jeg kan få sydd makne til en rimelig penge (jeg skal ha fem stykker...)? Alle svar mottas med takk! Vedlegg fjernet. Reglene. Arwen (mod) Endret 4. mars 2009 av Arwen
Gjest basilikum Skrevet 3. mars 2009 #2 Skrevet 3. mars 2009 Hei hei, Dette ligner på de kjolene jeg kjøpte 3 stk av til våres bryllup...... Du kan jo se på denne linken...kanskje du har funnet de der?? Veldig flotte og billige kjoler.....De er ikke så "skinnende" som det ser ut som. Lykke til
Gjest basilikum Skrevet 3. mars 2009 #3 Skrevet 3. mars 2009 Her er linken http://stores.shop.ebay.co.uk/Angelickids__W0QQ_armrsZ1
Gjest Koukla Skrevet 3. mars 2009 #4 Skrevet 3. mars 2009 Linken din fører til forsiden til en ebay-butikk, fant ikke noen kjoler som lignet... :klø:
Musihus Skrevet 4. mars 2009 #5 Skrevet 4. mars 2009 Jeg har funnet verdens nydeligste brudepikekjoler, men det er en stund siden, og jeg kan ikke for mitt bare liv huske hvor de er fra! Muligens ebay? Muligens hvorsomhelst... Noen som kan hjelpe? Evt vet hvor jeg kan få sydd makne til en rimelig penge (jeg skal ha fem stykker...)? Alle svar mottas med takk! Vet ikke hvor du har funnet disse kjolene, men de var nydelige! Hvis du ikke finner dem, så har også Moonsoon noen billige kjoler som kan brukes til brudepiker (og som de sikkert kan bruke i andre anledninger i etterkant) :-)
Spatula Skrevet 4. mars 2009 #6 Skrevet 4. mars 2009 Jeg fant noen som ligner litt her Litt samme type stil litt fler blomster her Er også noe av det samme her Jeg fant desverre ikke kjolen som du leter etter, men fant noe i samme stil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå