Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vesleblå på to år bæsjer i badebalja si nesten hver gang det er bading. Selv om det har vært bæsj før på dagen kommer det alltid et par klumper til.

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre enn å avslutte badet når det skjer og vaske selvfølgelig balje, badeleker og alt nøye.

Noen som har samme problem og som vet om noe å gjøre med det??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Hvor gammel er ungen?

Hun sier jo det jo. 2 år.

Skrevet

Når bader dere barnet?

min sønn gjorde også dette da han var rundt året... Vi badet han ofte etter middag, men da bæsjet han i badekaret...

Så vi ventet til han hadde bæsjet en gang til før vi badet han, da gikk det mye bedre..

Skrevet
Når bader dere barnet?

min sønn gjorde også dette da han var rundt året... Vi badet han ofte etter middag, men da bæsjet han i badekaret...

Så vi ventet til han hadde bæsjet en gang til før vi badet han, da gikk det mye bedre..

Det er stort sett bad på kvelden, og siden vi ikke får hatt middag før kl. 17, så blir det ikke bad før etter middag og rett før sengetid. Men når det ikke er bading en kveld, så er det svært sjelden bæsjing på kvelden. Men jeg skal se om jeg kan prøve å få lagt om rutinene litt.

Tar gjerne imot flere tips om dere har.

Skrevet

Hva med å la han få prøve seg på potta før badet? Vi innførte potte da jenta vår var halvannet, og etter det har vi ikke hatt noen ulykker i badevannet :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde ikke orket å bade ham hvis han hadde lagt til seg denne vanen. Da ville jeg gått over til å dusje en periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...