Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ man danse brudevals? (Det er jo ingenting man må, men hvor sterkt står tradisjonen hos dere?) :sjenert:

Hva er dens betydning og funksjon, og hvorfor velger så mange å gjøre det? Jeg har ikke spesielt behov for å danse brudevals i mitt bryllup. Er det spesielt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Vi danset ikke brude_vals_, men danset vanlig roligdans til en sang vi liker godt. Så fikk vi iallfall i gang dansingen, og de tradisjonelle fikk tatt noen bilder. Ingen av oss er særlig opptatt av vals, selv om vi vurderte å danse til en Taube-låt. Var fint å danse første dans med mannen min! :)

Poenget mitt: Velg det som føles riktig for dere!

Skrevet

vi hadde heller ikke vals, men en roliglåt.

på forhånd tenkte vi at det ikke var særlig viktig for oss, men når vi gjorde det på kvelden ble det en fantastisk koselig ting og et minne vi faktisk husker veldig godt! :rødme:

foreldrene våre og forloverne våre joinet oss når vi var sånn ca halvveis, vi avtalte dette på forhånd sånn at itilfelle det føltes rart ut å stå der i alles stirring så ville det ikke føles så alene ut. :fnise:

som personen over sier så gjør det som føles riktig ut for dere. det er jo deres dag ikke sant? :)

Gjest Grafica
Skrevet

Vi har store planer om å danse swing vi da :)

Skrevet
Vi har store planer om å danse swing vi da :)

Det har vi og lyst til :) Ingen av oss har dansa vals, men vi gikk på et swing kurs for en stund siden. Danse swing er gøy, og det føles bedre å danse når vi vet sånn halvveis hva vi driver på meg :)

Gjest Grafica
Skrevet

Vi har ikke gått på kurs enda, men vi har veldig lyst til å lære det. Jeg skal ha en femtitalls-aktig kjole, med "kort" skjørt, så det gjør det bare mer riktig for oss på en måte.

Skrevet
Vi har ikke gått på kurs enda, men vi har veldig lyst til å lære det. Jeg skal ha en femtitalls-aktig kjole, med "kort" skjørt, så det gjør det bare mer riktig for oss på en måte.

Høres stilig ut :)

Jeg har ikke sett på kjole enda... Men jeg vil ha det gøy på byllupsdagen, og det å danse swing er veldig moro, litt mer fart og spenning enn det vals er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...