Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bestilte meg nettopp Armani Emporio white she (den helt hvite flaska)

Syns det lukter amazing. Har alltid hatt lyst på den, men aldri kjøpt den. Enten er den vanskelig og få tak i eller for dyr. Jeg husker den fra ungdommen min på ei venninne, den eneste parfymen som var frisk, ren og mild.

Hvilken parfyme er det du ønsker deg eller har kjøpt deg?

også må jeg bare si noe, blir helt oppgitt over alle de tusen kjendisparfymene som står i hyller overalt på kjøpesenteret. Det er jo en overflod! Skulle ønske butikker som cubus og vita kunne få inn designer parfymer i steden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste jeg kjøpte var Burberry London, tror kanskje det blir en signaturduft for meg :jepp:

PS; Vita og Cubus har jo noen merkeparfymer også, f.eks. Elizabeth Arden.

Skrevet

Kjøpte akkurat Lacoste "love of pink" og Escada "incredeble me"lukter nylig begge 2.

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg kjøpte Diesel fuel for life for nokre månader sidan. Den hadde eg hatt lyst på lenge og fekk den rimeleg på Cheapsmells.com. Desverre kom det toll og moms i tollen, så enden på visa var at det til slutt blei kr 400 for 30 ml....surt.

Eg brukar den ein del, den er frisk og kan virka sterk, men på meg varar den ikkje så lenge. Så eg kan bruka den til kvardags.

Skrevet
Den siste jeg kjøpte var Burberry London, tror kanskje det blir en signaturduft for meg :jepp:

den kjøpte jeg sist og=D og den er signaturlukten min;) elsker den!

Skrevet

Elisabeth Arden - Green tea

Var nyskjerrig på den og hadde egentli aldri luktet på den. Bestilte billig fra cheapsmells.com ;)

Gjest Christabelle
Skrevet

Fendi - Palazzo =)

Fikk den til jul av mamma <3

Skrevet

Escada - Ibiza Hippie .. den er limited edition og kom sommeren for fem(?!) år siden, men hadde lyst på den - men i og med at den er utgått så lukter den ikke stort heller! :sjenert: (tenkte ikke så langt nei)

Skrevet

Hugo Boss - Deep Red :rødme:

Skrevet

CLEAN'S shower fresh, fin fin hverdagsparfyme.

Dessuten Issey Miyakes 2008 limited summeredition. Men jeg liker lette fruktige dufter da :goodbye:

Gjest ~♥ƒαѕн&#9
Skrevet

Britney Spears, sist parfyme jeg kjøpe av henne heter ''midnight fantasy'' , men favoritten er ''fantasy'' , de lukter så søtt :rødme:

Skrevet (endret)

~♥ƒαѕнισηвαвє♥~ Lagt til I dag, 01:41

" Britney Spears, sist parfyme jeg kjøpe av henne heter ''midnight fantasy'' , men favoritten er ''fantasy'' , de lukter så søtt "

Disse to har jeg også! Elsker dem!! :hjerter_rundt:

Men må variere litt, så siste innkjøp var CK - Euphoria.

Endret av linel
Gjest Gjest
Skrevet

Den siste jeg kjøpte var til jul D&G The One, den neste blir Escada sin sommerduft.

Skrevet

Diorissimo. Nydelig!

Skrevet

Den siste jeg kjøpte var Nina Riccie - One (tror det var det den het...).

Min signaturduft er Calvin Klein - In2U.

Men det er jo deilig med litt forandringer :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte Estée Lauder Sensuous.

Skrevet
Jeg bestilte meg nettopp Armani Emporio white she (den helt hvite flaska)

Syns det lukter amazing. Har alltid hatt lyst på den, men aldri kjøpt den. Enten er den vanskelig og få tak i eller for dyr. Jeg husker den fra ungdommen min på ei venninne, den eneste parfymen som var frisk, ren og mild.

Hvilken parfyme er det du ønsker deg eller har kjøpt deg?

også må jeg bare si noe, blir helt oppgitt over alle de tusen kjendisparfymene som står i hyller overalt på kjøpesenteret. Det er jo en overflod! Skulle ønske butikker som cubus og vita kunne få inn designer parfymer i steden.

Det er mer enn nok av kjendisdufter, og utover nå kommer det i tillegg sommerdufter i bøtter og spann! De gjør en ørliten vri på fjorårets dufter, og kaller de noe nytt .. Gjesp ..

Den siste parfymen jeg kjøpte, er Serge Lutens Arabie. En deilig krydret sak, men lite egnet utover våren/sommeren da .. Har også bestilt en eldgammel klassiker - Madame Rochas, og er en smule frustrert over pakken som burde vært her for lengst - Vente vente vente .. Har også bestilt Nude Musk fra Ava Luxe. Den er jeg veldig spent på :)

Gjest SmallTalk
Skrevet (endret)

Siste kjøp: DKNY - Be delicious. :rødme:

Eneste parfymen jeg faktisk synes lukter godt, og som jeg ikke blir kvalm og får vondt i hodet av.

Endret av SmallTalk
Skrevet

En miniutgave (10 ml) av Burberry Brit. God vinterparfyme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...