Gå til innhold

anorexia og frisk

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_pia_*
Skrevet

hvis jeg har hatt anorexia og har hatt et lavt kaloriinnhold lenge. og deretter plutselig begynner å spise mye mer og normalt, vil jeg plutselig gå opp veldig mye i kg da? hvor mye i så fall?

redd jeg kommer til å gå opp 10 kg på 1-2 uker:S siden forbrenningen min er så lav.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
hvis jeg har hatt anorexia og har hatt et lavt kaloriinnhold lenge. og deretter plutselig begynner å spise mye mer og normalt, vil jeg plutselig gå opp veldig mye i kg da? hvor mye i så fall?

redd jeg kommer til å gå opp 10 kg på 1-2 uker:S siden forbrenningen min er så lav.

jeg har hatt anoreksi og hadde bmi på 14 i sommer. forbrenninga di kommer veldig fort igang så ikke vær redd for det :) du kommer ikke til å gå opp 10 kg på 1 - 2 uker eller noe.. jeg gikk fra 800 kalorier eller noe til 2000 om dagen når jeg ble innlagt (og da snakker vi om å ligge dønn stille i en seng og bare spise hele dagen) og jeg gikk opp maks 500 gram i uka. hvis du fortsatt er som en normal person og spiser mer så forbrenninga kommer i gang, går du ikke mye opp.. i så fall veeldig sakte. du må uansett spise mer for å få forbrenninga opp.

nå vet ikke jeg om du er undervektig, eller hvor mye, men siden du sier du har anoreksi er det bare bra å gå opp litt. ikke vær redd, det går seg til :) hvis du ikke har spurt om hjelp, så ville jeg råde deg til det. jeg vet hvor jævlig det er med spiseforstyrrelse, og jeg var like redd som du er for å begynne å spise mer å legge på meg masse. det var derfor jeg endte opp på sykehus til slutt...

håper det hjalp litt? :) lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...